Besvarat

Misslyckad nummerflytt



Visa ursprungsinlägget

33 svar

Hej det här är tredje gången som jag skriver till er!
jag har beställt 2 abonnemang från er och kontakt er att jag vill behålla mina gamla nummer på de nya abonnemangen. Jag har redan registrerat på comviq som ni bad mig. Men har inte fått hjälp
Användarnivå 4
Emblem +4
Hej det här är tredje gången som jag skriver till er!
jag har beställt 2 abonnemang från er och kontakt er att jag vill behålla mina gamla nummer på de nya abonnemangen. Jag har redan registrerat på comviq som ni bad mig. Men har inte fått hjälp


Hej @Ghassan!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se hur du går tillväga här ovnaför.

Allt gott!
Hej,

Dessvärre hittar jag inte "Försök igen" på Mina Sidor. Exakt var ligger den?

MVH
Användarnivå 4
Emblem +4
Hej @RT4711!

Varmt välkommen till forumet!

Om det är så att det tagit 14 dagar eller längre från att du begärde nummerflytten, så behöver du kontakta vår kundservice via mejl eller chatt för att få hjälp med att registrera om nummerflytten.

Ha en fin dag!
Tack för snabbt svar. På vilken mail-adress kontaktar jag kundtjänst?
MVH
Användarnivå 4
Emblem +4
Du kan följa den här länken.

Allt gott!
När jag skulle beställa hallon student abonemang så skrev jag i fel personeummer och det ledde till att flytten inte gick vägen eftersom att nummet inte var skrivet till det personnumret.
Användarnivå 4
Emblem +4
När jag skulle beställa hallon student abonemang så skrev jag i fel personeummer och det ledde till att flytten inte gick vägen eftersom att nummet inte var skrivet till det personnumret.

Hej @redir hussein!

Varmt välkommen till forumet.

Jag flyttade din fråga hit då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Ha en fin dag!

Svara