Besvarat

Misslyckad nummerflytt, nu har abonnemanget avslutats

Jag har försökt flytta över mitt nummer från Telia i över en vecka. Det gick inte pga att mitt Telia-abonnemang stod på min mans personnummer och Telia kunde inte skriva över det på mig, av någon anledning. Idag avslutades mitt abonnemang på Telia så nu hoppas jag att ni kan hjälpa mig att få tillbaka mitt nummer, för nu blir det väl ledigt? Mitt gamla nummer var 073xxxxxxx och det skulle jag vilja ha tillbaka! Tack på förhand!

Redigerat - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bästa svar av Tor 29 October 2018, 08:12

Hejsan @Susanne.

Varmt välkommen till forumet! :)

Jag förstår. Precis som ovan person skrivit så behöver ni ordna med en överlåtelse (ägarbyte) hos er tidigare operatör, när det väl är gjort så kan vi självklart flytta in ditt gamla nummer.

När detta är gjort så kan du kontakta vår kundservice per mejl eller chatt så får du hjälp med nummerflytten.

Ha en fin dag! 🙂
Visa original

4 svar

Användarnivå 4
Emblem +3
Jag har försökt flytta över mitt nummer från Telia i över en vecka. Det gick inte pga att mitt Telia-abonnemang stod på min mans personnummer och Telia kunde inte skriva över det på mig, av någon anledning. Idag avslutades mitt abonnemang på Telia så nu hoppas jag att ni kan hjälpa mig att få tillbaka mitt nummer, för nu blir det väl ledigt? Mitt gamla nummer var 0730739150 och det skulle jag vilja ha tillbaka! Tack på förhand!
Men du måste först registrera numret på dig innan du kan flytta det till Hallon, annars får din man göra det iom att numret tillhör honom.
Användarnivå 4
Emblem +2
Hejsan @Susanne.

Varmt välkommen till forumet! :)

Jag förstår. Precis som ovan person skrivit så behöver ni ordna med en överlåtelse (ägarbyte) hos er tidigare operatör, när det väl är gjort så kan vi självklart flytta in ditt gamla nummer.

När detta är gjort så kan du kontakta vår kundservice per mejl eller chatt så får du hjälp med nummerflytten.

Ha en fin dag! 🙂
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej!
Nu har min man lyckats öppna upp mitt gamla nummer på Telia för nummerflytt OCH skriva över det i mitt namn. Nu skulle jag vilja ha hjälp att byta från numret ni gav mig till mitt gamla nummer som är 073xxxxxxx så att folk kan få tag i mig.
Tack på förhand!

Kanon, då behöver du kontakta vår kundservice per mejl eller chatt så får du givetvis hjälp med detta! :)

Ha en fin dag!
Hej!
Nu har min man lyckats öppna upp mitt gamla nummer på Telia för nummerflytt OCH skriva över det i mitt namn. Nu skulle jag vilja ha hjälp att byta från numret ni gav mig till mitt gamla nummer som är 073xxxxxxx så att folk kan få tag i mig.
Tack på förhand!

Svara

Static Template