Besvarat

Mitt nummer är avaktiverat, jag vill kunna flytta det numret till Comviq

  • 24 september 2019
  • 1 svar
  • 273 visningar

Jag är en dåvarande comviqkund, som skaffade hallon student 95abonnemang och gjorde en överlåtelse med numret XXX. Sedan ringde jag comviq och skulle säga upp mitt abonnemang, så erbjöd dom mig ett reducerat pris av mitt abonnemang så att jag skulle stanna kvar hos dom, vilket jag gjorde. Eller jag trodde jag stannade kvar hos dom, nu har jag inget abonnemang alls eftersom comviq inte kan föra mitt XXX-nr tillbaka eftersom Hallon har mitt nummer(trots att jag sagt upp abonnemanget) Efter det sa jag upp mitt abonnemang hos hallon(ångerätt nämligen).

När comviq försöker ta tillbaka mitt nummer från hallon till comviq så blir deras beställning av XXX makulerad, trots att jag sagt upp mitt abonnemang hos er. Hur kommer detta sig? Vad ska jag göra för att få tillbaka mitt nummer? Är mitt nummer dött för alltid?

Vänliga hälsnignar Josef

Redigerat - Texten har ändrats då den inte följer våra riktlinjer
icon

Bästa svar av Nillas 24 september 2019, 16:25

Comviq hade numret.

Du förde över det till Hallon

Du sa upp Hallon



Då har du inget nummer kvar. Ta kontakt med hallons support på chatten och fråga om de kan rätta till ditt misstag.



https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon
Visa original

1 svar

Användarnivå 3
Comviq hade numret.
Du förde över det till Hallon
Du sa upp Hallon

Då har du inget nummer kvar. Ta kontakt med hallons support på chatten och fråga om de kan rätta till ditt misstag.

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

Svara


Static Template