Besvarat

Nu har de gått ett par veckor utan att jag har hört nått. Hur går det?


Hej jag begärde nummerflytt, vilket skulle ta 2-5 arbetsdagar. Nu har det gått ca två veckor och jag har inte hört nått. 

Hur går det?

Mvh Farshad 

icon

Bästa svar av RoRe 29 juni 2021, 21:04

Hej! Ser du ingen information om det i appen eller via webben skulle jag kontakta hallons kundtjänst för att få ett 100% svar om vad som har hänt. 

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

 

Visa original

2 svar

Hej! Ser du ingen information om det i appen eller via webben skulle jag kontakta hallons kundtjänst för att få ett 100% svar om vad som har hänt. 

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

 

Vad fan är detta för operatör? Pinsamt. Skulle vara riktigt jävla besviken. Vad är professionalism för hallon? Tydligen inte något viktigt. Jag tänker INTE vänta en vecka på att de ska sköta sin verksamhet korrekt. Det är enormt viktigt att detta fungerar och det gör det inte.

 

Läs min tråd också. Tack.

Svara


Static Template