Besvarat

Nummer flyttning

• 6 July 2021
  • 1 svar
  • 45 visningar

Hej jag har beställt ett nummer flyttning men jag har fick två simkort hemma ingen av de var mitt gamla nummer nu jag meddela att jag vill behålla mitt gamla nummer kan hjälpa mig med detta eller inte jag har tjatat i chatt den mer en halvtimme när det blir min tur alla chatta den försvann och det har börjat från början jag har inte tid att sitta hela dagen att chatta med.

[Redigerat av moderator] - Innehåll har ändrats/tagits bort i denna tråd i hänsyn till forumets riktilnjer.

icon

Bästa svar av Martin 7 July 2021, 12:33

Hejsan @Hamidollah!

SIM-korten brukar hinna hem till en innan nummerflytten genomförs. Från beställningstillfället tar en nummerflytt ca. 5-7 dagar.

Du kan följa din nummerflytt på Mina sidor, och skulle du stöta på något problem under nummerflytten är det bara att höra av sig till kundservice som hjälper dig reda ut det. :relaxed:

Visa original

1 svar

Hejsan @Hamidollah!

SIM-korten brukar hinna hem till en innan nummerflytten genomförs. Från beställningstillfället tar en nummerflytt ca. 5-7 dagar.

Du kan följa din nummerflytt på Mina sidor, och skulle du stöta på något problem under nummerflytten är det bara att höra av sig till kundservice som hjälper dig reda ut det. :relaxed:

Svara

Static Template