Besvarat

Nummerflytt

Hej, Har registrerat barnens kontantkort hos annan leverantör för att ni ska kunna genomföra en nummerflytt. Men när jag står på sidan "Misslyckad nummerflytt" och klickar på knappen "Försök igen" kommer följande felmeddelande upp: "Oj, nu hamnade du visst fel!" Hur hamnar jag rätt så att jag kan begära nummerflytten?
Tack på förhand!
icon

Bästa svar av Linnea 2 november 2018, 09:42

Hej på er!

Detta har varit ett tillfälligt fel hos oss, och det ska nu vara ordnat. Har flyttarna godkänts?
Visa original

5 svar

Skulle flytta nummer som hör till kontantkort hos annan operatör. Fick besked att jag var tvungen att registrera kontantkortet först. Nu har jag registrerat kortet, men när jag klickar på "försök igen" för att aktivera nummerflytten får jag besked att jag kommit fel - det går helt enkelt inte att pröva igen. VAd gör jag?
Användarnivå 3
Emblem +3
Skulle flytta nummer som hör till kontantkort hos annan operatör. Fick besked att jag var tvungen att registrera kontantkortet först. Nu har jag registrerat kortet, men när jag klickar på "försök igen" för att aktivera nummerflytten får jag besked att jag kommit fel - det går helt enkelt inte att pröva igen. VAd gör jag?
Tar nog några dagar innan registreringen är genomför. Prova Hallons chatt så kan de kolla ditt nummer.
Hej Hallon!

Jag beställde i början på förra veckan nummerflytt från en annan operatör till er.
Fick meddelande om att jag det inte gick att genomföra då jag ej hade registrerat mitt nummer hos den tidigare operatören.

Åtgärdade detta omgående och har de senaste dagarna försökt komma vidare utan resultat!
På mina sidor möts jag av meddelandet: "Tyvärr har vi fått avslag från din tidigare operatör gällande att flytta in ditt nummer till hallon." Klickar jag då på försök igen möts jag av den otroligt
0-sägande texten "OJ, NU HAMNADE DU VISST FEL!"

Finner inget telefonnummer till er, chatten är stängd och länken jag fått av er får mig att vilja skicka datorn genom köksfönstret. Moment 22 är ett faktum!

Snälla hallon, hjälp mig...
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej på er!

Detta har varit ett tillfälligt fel hos oss, och det ska nu vara ordnat. Har flyttarna godkänts?
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @416! :)

Du ser svar i denna tråd. Jag ber om ursäkt för strulet!

Svara

Static Template