Besvarat

nummerflytt

jag har skrivit att jag vill flytta mitt nummer till mitt nya simkort hos er men jag har ändå fåttet nytt nummer, mitt tidigare abonemang och nummer var även hos er. när sker min nummerflytt?
icon

Bästa svar av Oskar 4 december 2018, 14:36

Hej @rooda!

Varmt välkommen till forumet! Det är superkul att du har hittat hit.

Dessvärre går det inte att begära en nummerflytt på ett nummer som redan ligger hos oss.

Om man vill ändra sitt abonnemang man har hos oss till en annan abonnemangsform, kan man göra det via Mina sidor.

Du kan kika på hur du gör detta genom att klicka här.

Det går inte att ta del utav de kampanjer som vi har när man enbart byter abonnemangsform utan de är enbart avsedda för helt nya abonnemang.

Allt gott!
Visa original

4 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @rooda!

Varmt välkommen till forumet! Det är superkul att du har hittat hit.

Dessvärre går det inte att begära en nummerflytt på ett nummer som redan ligger hos oss.
Om man vill ändra sitt abonnemang man har hos oss till en annan abonnemangsform, kan man göra det via Mina sidor.
Du kan kika på hur du gör detta genom att klicka här.

Det går inte att ta del utav de kampanjer som vi har när man enbart byter abonnemangsform utan de är enbart avsedda för helt nya abonnemang.

Allt gott!
hur sk jag föra nu, för jag tror att jag har råkat fixa dubbel abonnemang.
hur ska jag göra nu kaman inte ringa är så vi kan brata istelet det betare
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej igen!

Det jag skulle rekommendera i de här fallet är att kontakta vår kundservice via mejl eller chatt, så kommer de självklart hjälpa dig vidare.

Allt gott!

Svara

Static Template