Besvarat

Nummerflytt

• Nykomling
  • 2 kommentarer
Hej
jag har hallon kontantkort men nu vill jag ha hallon abonemmang och jag vill ha mitt nummer kvar men det går inte. Det står att jag måste välja ett annat nummer!! Vad kan jag göra??
icon

Bästa svar av Oskar 10 december 2018, 12:08

Hej @Amin!

Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att du har hittat hit.

Det går absolut att byta från kontantkort till abonnemang.

Detta gör man på egen hand via Mina sidor genom att klicka på sitt nummer och sedan till höger klicka på "Ändra".

Här kommer du kunna välja ett utav de abonnemangen som vi erbjuder.

Det går inte att ta del utav nykundserbjudanden som du ser på vår hemsida, då behöver man nämligen göra en helt ny beställning och få ett helt nytt nummer.

Om det är några fler frågor eller funderingar kring detta, ber jag dig vänligen kontakta vår kundservice via mejl eller chatt så kommer de hjälpa dig med ditt ärende.

Allt gott!
Visa original

4 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Amin!

Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att du har hittat hit.

Det går absolut att byta från kontantkort till abonnemang.
Detta gör man på egen hand via Mina sidor genom att klicka på sitt nummer och sedan till höger klicka på "Ändra".

Här kommer du kunna välja ett utav de abonnemangen som vi erbjuder.
Det går inte att ta del utav nykundserbjudanden som du ser på vår hemsida, då behöver man nämligen göra en helt ny beställning och få ett helt nytt nummer.

Om det är några fler frågor eller funderingar kring detta, ber jag dig vänligen kontakta vår kundservice via mejl eller chatt så kommer de hjälpa dig med ditt ärende.

Allt gott!
Tack för svaret🙏🏻.
en snabb fråga bara. Menar du att jag som är studet ska ändå betala som lika mycket som en vanlig människa som jobbar ??
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej igen @Amin!

Om du är student så har du rätt att få våra studenterbjudanden. Priset är detsamma, men du får mer surf varje månad.

För att kunna genomföra ändringen till studentabonnemang, behöver du först ändra till ett vanligt abonnemang via Mina sidor och sedan kontakta vår kundservice via mejl eller chatt så kommer de ordna så att du får studentabonnemanget.

Allt gott!
Har redan gjort det men har inte fått något svar och det står fortfarande att jag ska betala 149kr (8gb)

Svara

Static Template