Besvarat

nummerflytt

  • 22 april 2021
  • 1 svar
  • 134 visningar

Hej ! Jag är kund hos er och jag misslyckades att flytta mitt nummer till er pga att jag har bindningstid hos ett annat företag men nu kan jag flytta nummret till er. Jag har beställt ett nytt sim kort på fel. Så jag vill inte från er att skicka ett nytt sim kort annars att hjälpa mig att flytta mitt nummer till er. 
ni skickade till mig ett tillfälig nummer tidigare.  
tack

 

[Redigerat av moderator] - vi har ändrat/tagit bort innehåll i denna tråd då den stridit mot våra riktlinjer

icon

Bästa svar av Linnea 26 april 2021, 11:33

Hejsan @Malek khalil!

Toppen att du ordnat allting hos din gamla operatör. Du kan om du vill göra en ny nummerflytt gå in på Mina sidor - där du kan göra ett nytt försök. Du ser hur du går till väga här: 

 

 

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hejsan @Malek khalil!

Toppen att du ordnat allting hos din gamla operatör. Du kan om du vill göra en ny nummerflytt gå in på Mina sidor - där du kan göra ett nytt försök. Du ser hur du går till väga här: 

 

 

Svara


Static Template