Fråga

Nummerflytt

Hej,

Hallon erbjuder inte fri surf, obegränsad surf så jag byter abonnemang till Chilimobil och nummerportering sker den 3 juni kl 10.

Jag är kvar hos Hallon den 31.5, 1.6 och den 2.6 och jag har just nu ett mobilabonnemang på 100 gb och den 1.6 får jag 100 gb att använda mig av men jag kommer ju inte att behöva dessa 100 gb för 2 dagar.

Vad rekommenderar ni mig att göra?

Tack på förhand!

Mvh Annika Birgitta Nordlander 

4 svar

Användarnivå 4
Emblem +2

Hej,

Hallon erbjuder inte fri surf, obegränsad surf så jag byter abonnemang till Chilimobil och nummerportering sker den 3 juni kl 10.

Jag är kvar hos Hallon den 31.5, 1.6 och den 2.6 och jag har just nu ett mobilabonnemang på 100 gb och den 1.6 får jag 100 gb att använda mig av men jag kommer ju inte att behöva dessa 100 gb för 2 dagar.

Vad rekommenderar ni mig att göra?

Tack på förhand!

Mvh Annika Birgitta Nordlander 

Det är inte så mycket att göra, eftersom ditt hallonabonnemang helt upphör i och med nummerflytten. Därför är det alltid bästa att göra en nummerflytt i slutet på månaden.

Hej Anton S hjälpreda,

tack för ditt svar. Jag bytte mitt Mobilabonnemang från 100 GB till Mobilabonnemanget 4 GB för jag har inga behov av 100 GB nu när jag byter operatör den 3 juni och har fri surf vilket Hallon inte erbjuder.

Önskar er på Hallon en fin dag!

Mvh Annika

Användarnivå 4
Emblem +2

Hej Anton S hjälpreda,

tack för ditt svar. Jag bytte mitt Mobilabonnemang från 100 GB till Mobilabonnemanget 4 GB för jag har inga behov av 100 GB nu när jag byter operatör den 3 juni och har fri surf vilket Hallon inte erbjuder.

Mvh Annika

Dessvärre så läser och skriver Hallons personal sällan och lite här. Det är mest vi kunder som gör det. Så de missar din trevliga hälsning.

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej Anton S hjälpreda,

Mvh Annika

Tack snälla Annika! Ha en superfin vecka! :blush::sunflower::heart:

Svara

Static Template