Besvarat

Nummerflytt

  • 28 September 2018
  • 1 svar
  • 132 visningar

  • Nykomling
  • 0 kommentarer
Hej!
Vi har bytt från Telenor till er, vi är nöjda😊Mitt nummer är överflyttat till er, men ännu inte min sambos nummer. Undrar vad som hänt? Om nåt krånglar? Min sambo Fredrik Boström 75xxxxxxx
mvh Jessika Lander

Redigerat - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till nummerflytt
icon

Bästa svar av Tor 1 October 2018, 09:23

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +2
Hej @Jela.

Varmt välkommen till forumet! :)

För att det ska vara möjligt att flytta ett nummer hit från en annan operatör måste ägaren av numret vara densamma hos båda operatörerna.
Är det t.ex. du som står för abonnemanget hos din gamla operatör behöver du också vara den som står för abonnemanget hos hallon.

Kontakta gärna vår kundservice på kundservice@hallon.se så hjälper dem dig givetvis vidare i ärendet! :)

Ha en fortsatt fin dag!

Svara


Static Template