Besvarat

nummerflytt från hallon

• Nykomling
  • 2 kommentarer
Hej!

Jag avslutade mitt abonnemang hos er under veckan och anslutningen är inte klar ännu, vad jag förstå från Mina Sidor. Jag skulle dock vilja flytta det nummer jag hade hos till en annan operatör - hur går jag tillväga?

Bästa Hälsningar,
JCK
icon

Bästa svar av Linnea 17 oktober 2018, 11:56

Hejsan @JCK!

Vad tråkigt att du ska lämna oss 😞

Om du vill flytta med ditt nummer till din nya operatör är det de som sköter detta, och det är bara meddela dem vilket nummer du vill flytta med dig när du startar upp ditt nya abonnemang.

Ha en superfin dag & jag hoppas vi kanske ses igen i framtiden!
Visa original

7 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hej!
jag ska avslulta mitt abonnemang hos er i den sista månaden och jag registrerar sig till annan operatör men jag vill flytta min telefonnummer till dem hur kan man göra?
mvh

Hej @Nour Hasan!

Om du vill göra detta ber du din nya operatör flytta ditt nummer till dem, så avslutas abonnemanget när nummerflytten gått igenom. 🙂
Hej!
jag ska avslulta mitt abonnemang hos er i den sista månaden och jag registrerar sig till annan operatör men jag vill flytta min telefonnummer till dem hur kan man göra?
mvh
Användarnivå 2
Emblem +2
kundservice@hallon.se
Tusen tack!! Jag lyckas dock inte hitta er mail på hemsidan, kan ni skriva den här? 🙂
Användarnivå 6
Emblem +8
Yes, det kan vi göra manuellt. Kontakta oss per mejl eller chatt så löser vi det!
Hej igen!
Det står att mitt nummer inte är aktivt för nummerflytt och att det därmed blivit nekat. Går det att öppna upp mitt nummer igen så att det går att flytta?
Hälsningar,
JCK
Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @JCK!

Vad tråkigt att du ska lämna oss 😞

Om du vill flytta med ditt nummer till din nya operatör är det de som sköter detta, och det är bara meddela dem vilket nummer du vill flytta med dig när du startar upp ditt nya abonnemang.

Ha en superfin dag & jag hoppas vi kanske ses igen i framtiden!

Svara

Static Template