Nummerflytt från Hallon


Hej, anslöt mig till Hallon med mitt gamla nummer sedan 90-talet
Efter c:a 4 dagar ångrade jag mej och fick svarsmejl (den 2 sept) från Hallon: ".. kan bekräfta att ditt abonnemangsköp hos oss har ångrats och avslutats.".
Tyvärr har mitt telefonnummer fastnat någonstans. Önskar att ni på Hallon kan hjälpa mej att få tillbaka numret.
Telia säger: "kan du kontakta Hallon igen och be dem godkänna porteringen.", så det gör jag nu igen.

Med hopp om hjälp,
Göran

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan Göran!

Det ser ut som flytten är godkänd om kommer genomföras. Har du fått en bekräftelse på detta nu? 🙂
Har äntligen fått bekräftelse på flytten. Ska bli roligt att använda telefonen igen.
Användarnivå 6
Emblem +8
Vad skönt att det löste sig!

Då får jag önska dig en trevlig helg 😄

Svara


Static Template