Nummerflytt genomförd men inget nytt SIM-kort

• 1 July 2021
  • 1 svar
  • 47 visningar

Jag har i snart två månader bråkat med Hallon om att få mitt SIM-kort hemskickat så jag kan börja använda mitt abonnemang men inget SIM-kort har dykt upp och trots det har nummerflytten redan skett.

Så nu sitter jag här med ett abonnemang och telefonnummer som jag inte kan använda sen två månader tillbaka som jag får betala för plus ett dyrt kontantkort hos en annan operatör.

Mina personuppgifter är skyddade så jag är medveten om att det kan ta längre tid att få SIM-kortet hemskickat men det ska INTE ta mer än två veckor!

Jag har blivit lovad svar från kundtjänsten men det har gått två veckor nu sen jag sist hörde nått från dem.

Jag betalar inte ett öre till för mina två abonnemang jag har hos er föräns ni har löst problemet så SKÄRPNING NU!!

1 svar

Hejsan @Alexsve!

Jag har skickat detta till vår kundservice som kan hjälpa dig titta närmare på detta. Dom återkommer till dig på din mejl, så håll ett öga på inkorgen samt skräpposten ifall deras svar skulle hamna där.

Du kan även svara på autosvarsmejlet du får med dina kunduppgifter för snabbare hantering av mina kollegor.

Svara

Static Template