Besvarat

Nummerflytt medges inte

  • 28 September 2018
  • 1 svar
  • 308 visningar

Hej! Jag beställde nyligen ett Hallon-abbonemang och en nummerflytt. SIM-kortet har jag fått, men nummerflytten medges ej, då mitt tidigare abbonemang inte stod på mig när jag gjorde nummerflytten. Jag har nu ändrat detta, och nummret står på mig. Kommer Hallon att flytta numret automatiskt nu, då det står på mig, eller måste jag göra något ytterligare? Hur får jag reda på att Hallon gjort nummerflytten om/när ni gör det? Tack på förhand!
icon

Bästa svar av Tor 1 October 2018, 09:29

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +2
Hej @Lukas Lehrman.

Varmt välkommen till forumet! :)

Jag kan se att nummerflytten är startad, och kommer att gå igenom i veckan.

Du får en bekräftelse när det går igenom.

Ha en fortsatt fin dag! 🙂

Svara


Static Template