Besvarat

Nummerflytt, tidigare leverantör

Har beställt nummerflytt och det ska börja gälla inom 5-7 dgr. innerbär detta att ni avslutar mitt konto hos min tidigare leverantör? Eller måste jag kontakta dem för avslut? Jag har inga andra åtaganden hos dem utom detta nummer.
icon

Bästa svar av Linnea 10 augusti 2018, 14:48

Hejsan @Gaggelini!

Välkommen till vårt forum, det är jätteroligt att du har hittat oss här! 😄

Gällande nummerflytten så stängs ditt abonnemang normalt ned när en nummerflytt sker, dock kan det såklart alltid vara bra att dubbelkolla med din gamla operatör så att allting ser ut som det ska och du inte har någon kvarvarande bindningstid eller liknande.

Ha en fantastiskt helg så ses vi på forumet! 😊
Visa original

5 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Avslutas mitt förra abonnemang när nytt tecknas hos hallon?

Hej hopp! :)

Jag har flyttat din fråga till denna tråd då frågan ställts tidigare.
Avslutas mitt förra abonnemang när nytt tecknas hos hallon?
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej! Jag flyttade nyligen mitt abonnemang till er och undrar om ni avslutar mitt tidigare abonnemang eller om jag själv ska göra det?

Hejsan @Juliaahlberg!

Varmt välkommen till forumet, superkul att du har hittat hit!

Jag har flyttat in din fråga här, då den dykt upp tidigare här på forumet.

Ha det bäst! 😊
Hej! Jag flyttade nyligen mitt abonnemang till er och undrar om ni avslutar mitt tidigare abonnemang eller om jag själv ska göra det?
Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Gaggelini!

Välkommen till vårt forum, det är jätteroligt att du har hittat oss här! 😄

Gällande nummerflytten så stängs ditt abonnemang normalt ned när en nummerflytt sker, dock kan det såklart alltid vara bra att dubbelkolla med din gamla operatör så att allting ser ut som det ska och du inte har någon kvarvarande bindningstid eller liknande.

Ha en fantastiskt helg så ses vi på forumet! 😊

Svara

Static Template