Ny Kund

Hej jag är ny kund hos er.
Då jag ville behålla mitt gamla nr begärde jag en nummerflytt från mitt gamla nummer. Igår fick jag ett mail av er att nummerflytten var klar vilket innebär att mitt gamla abonnemang inte fungerar men jag har inte fått hem något simkort från er så hur skall jag kunna nyttja mitt nya abonnemang ?

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då den innehållit personuppgifter

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @viktorloof!

Kul att du har hittat till forumet, du är supervälkommen hit och välkommen till hallonfamiljen! 😊

Vad tokigt att du fortfarande inte har fått hem ditt simkort. Om så är fallet ska vi såklart skicka ett nytt kostnadsfritt. Innan dess - logga gärna in på Mina sidor för att se till så att din adress hos oss stämmer.

Om allting ser korrekt ut där, och du fortfarande inte har fått ditt simkort, kontakta vår kundservice via mejl eller chatt så ser vi till att skicka ett nytt kort.

Ha en superfin helg & så ses vi på forumet! 🎉

Så glad jag är att äntligen vara kund vid Hallon. Så lätt det blir att bara logga in på MINA SIDOR för att se hur mycket surf jag har kvar. Ska bli gudomligt skönt att slippa att det bara tar slut med massa onödigt besvär. Nu återstår att kunna logga in på Internet med det nya. Begriper inte vad jag gör för fel. Skulle bara vara att stoppa in och köra stod det

Så glad jag är att äntligen vara kund vid Hallon. Så lätt det blir att bara logga in på MINA SIDOR för att se hur mycket surf jag har kvar. Ska bli gudomligt skönt att slippa att det bara tar slut med massa onödigt besvär. Nu återstår att kunna logga in på Internet med det nya. Begriper inte vad jag gör för fel. Skulle bara vara att stoppa in och köra stod det

Hejsan @Wohlart!

Hjärtligt välkommen till hallonfamiljen! :two_hearts:

Det kanske är PIN-koden till SIM-kortet som strular? Kika på denna guide om den kanske hjälper? :slight_smile:

Svara