Besvarat

Ny SIM kort

beställde ett nytt simkort för 6 dagar sedan, men ingen har anlänt
icon

Bästa svar av Martin 11 november 2019, 14:19

jag spärede mit tele. nr. 26/10 och bestilte samtidig en ny simkory, men har inte fået nogen ny kort.

Hvorför?

Eigil Jensen

mit nr. är: XXX

på hemsidan står det nr. som späret och et nyt simkort bestilt.

Hejsan @deizy2006!

Om ditt abonnemang är stöld spärrat behöver kundservice hjälpa dig häva spärren innan du kan komma igång med ditt nya SIM-kort. Du kan klicka här för att kontakta kundservice.

Gällande leverans om du har beställt ett SIM-kort ska du har det inom 3-4 postdagar. 

Visa original

4 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Josue!

Välkommen till vårt forum, kul att se att du har hittat hit! 😊

Om simkortet inte har kommit fram rekommenderar jag att du dubbelkollar på Mina sidor så vi har rätt adress till dig under "Mina uppgifter", och stämmer den kan du även via Mina sidor beställa hem ett nytt simkort.

Ha en fortsatt bra dag!

jag spärede mit tele. nr. 26/10 och bestilte samtidig en ny simkory, men har inte fået nogen ny kort.

Hvorför?

Eigil Jensen

Hvorför?

Eigil Jensen

Hejsan @deizy2006!

Om ditt abonnemang är stöld spärrat behöver kundservice hjälpa dig häva spärren innan du kan komma igång med ditt nya SIM-kort. Du kan klicka här för att kontakta kundservice.

Gällande leverans om du har beställt ett SIM-kort ska du har det inom 3-4 postdagar. 

Svara

Static Template