Besvarat

Nytt abb - ingen täckning

• 24 oktober 2019
  • 1 svar
  • 192 visningar

• Nykomling
  • 0 kommentarer

Hej, Jag HAR tittat i felsökningsguiden säger jag först och främst.

I natt gick mitt telefonnummer över till Hallon - och nu kan jag varken ringa eller ta emot samtal. Jag är förälder och har inte mobilen som assessor - jag b e h ö v e r den. Behöver kunna bli nådd - kunna ringa. Den säger “ingen täckning” - med tanke på att jag är i Malmö så tänker jag att här borde finnas täckning? Hade inte detta strul när jag tecknade nytt abb för min dotter hos er. 

Jag behöver akut hjälp - inte standardsvar: titta i felsökningsguiden; jag har stängt av och satt på, jag har tagit bort mitt nummer och registrerat igen osv… Nu behöver jag få igång telefonen! Känns inte angeläget om att ha abonnemang som inte funkar! Och en chat och kundservice som stänger 16?

icon

Bästa svar av Martin 25 oktober 2019, 08:36

Hejsan @Vava!

Beklagar verkligen att du stött på strul efter att ditt nummer flyttades in. Självklart ska jag hjälpa dig att få igång det hela. :slight_smile:

Vad har du för någon mobil? Satt hallon SIM-kortet i din mobil när nummerflytten genomfördes på natten? Om du söker nät manuellt med mobilen, kommer hallon upp som val eller är det helt tomt?

Visa original

1 svar

Hejsan @Vava!

Beklagar verkligen att du stött på strul efter att ditt nummer flyttades in. Självklart ska jag hjälpa dig att få igång det hela. :slight_smile:

Vad har du för någon mobil? Satt hallon SIM-kortet i din mobil när nummerflytten genomfördes på natten? Om du söker nät manuellt med mobilen, kommer hallon upp som val eller är det helt tomt?

Svara

Static Template