Besvarat

Nytt nummer vid nytt abonnemang

  • 2 december 2019
  • 3 kommentarer
  • 269 visningar

Hej!

Måste man byta nummer om man vill byta abbonnemang och redan är kund hos hallon? Det känns ju jättekonstigt. Som kund hos hallon borde man ju verkligen kunna få utnyttja erbjudanden som ni har utan att behöva byta nummer! Eller är det en teknisk del som gör att detta ej går?

Mvh Andreas

icon

Bästa svar av Nillas 2 december 2019, 23:39

Nej det måste man inte. Inloggad på Mina sidor kan du enkelt byta abonnemang.

Du loggar in och sen klickar på ‘Ändra’ under MOBILABONNEMANG under Mitt paket, och väljer där ett annat abonnemang.

Vad gäller erbjudanden så är ju de för rekrytering av nya kunder. Då måste man ju bli ny kund, förstås.

Visa original

3 svar

Användarnivå 3

Nej det måste man inte. Inloggad på Mina sidor kan du enkelt byta abonnemang.

Du loggar in och sen klickar på ‘Ändra’ under MOBILABONNEMANG under Mitt paket, och väljer där ett annat abonnemang.

Vad gäller erbjudanden så är ju de för rekrytering av nya kunder. Då måste man ju bli ny kund, förstås.

Varför kan jag inte få mitt gamla nummer från ett annat bolag till Hallon ? Fast det andra är avslutad. Jag har redan ett abonnemang hos Hallon. ??????

Ska det vara svårt ????

Svara