Besvarat

problem vid byte från hallon till vimla, de har ingen support.

Går det att stanna kvar? byyter under black friday till vilma, men de har redan börjat dra pengar av mig trots att jag ville byta först i december, så jag fösökte avbeställa det hela långt innan mina 14 dagara gått ut, men de har inte svarat mig. Kan ni hjälpa mig att stanna kvar på hallon och slippa klåparna på Vimla, utan att jag blir av med mitt nummer och behöver bertala en massa dubbla avgifter som äter upp hela den så kallade rabatten som erbjuds. ?
icon

Bästa svar av oberg 17 december 2018, 23:35

Hallon skriver detta:

Nej, vi kan tyvärr inte avbryta en nummerflytt till annan operatör. Endast mottagaren av numret kan avbryta porteringen.

Därmed måste du kontakta den operatören som ditt nummer håller på att flyttas till för att avbryta nummerflytten.

Om du önskar avbryta en portering till oss på Hallon så är det bara att höra av dig till kundservice så hjälper de dig att ordna detta.
Visa original

5 svar

Användarnivå 4
Hallon skriver detta:

Nej, vi kan tyvärr inte avbryta en nummerflytt till annan operatör. Endast mottagaren av numret kan avbryta porteringen.

Därmed måste du kontakta den operatören som ditt nummer håller på att flyttas till för att avbryta nummerflytten.

Om du önskar avbryta en portering till oss på Hallon så är det bara att höra av dig till kundservice så hjälper de dig att ordna detta.
jag har sökt att flytta mitt nummer från er till comviq för en vecka sen men nu ska avbryta nu och förtsätta hos er
hur kan jag göra?
Jag vill avbryta min uppsägning på min sida men den står bara och tuggar jag har försökt i flera dagar men den bara fortsätter , detta har inneburit att jag har ståt utan telefon i flera dagar.
Användarnivå 6
Emblem +8
jag har sökt att flytta mitt nummer från er till comviq för en vecka sen men nu ska avbryta nu och förtsätta hos er
hur kan jag göra?

Hej @mahdihas123!

Flyttade in din fråga här då den ställts tidigare idag.
Användarnivå 6
Emblem +8
Jag vill avbryta min uppsägning på min sida men den står bara och tuggar jag har försökt i flera dagar men den bara fortsätter , detta har inneburit att jag har ståt utan telefon i flera dagar.

@Julio - du hittar svar på din fråga här.

Svara

Static Template