Besvarat

redan kund

om man redan är kund och vill portera över ett annat mobilnr till Hallon, hur funkar det, hur gör man?
icon

Bästa svar av Linnea 1 oktober 2018, 12:07

hej

försöker komma i kontakt med kundservice men det går inte så bra. Försöker klicka på kontakta oss och vidare kontakt Hallon, men inget händer. gör jag fel eller hur kommer jag i kontakt med er?

Hej igen!

Det verkar vara lite utmaningar med Internet Explorer just nu faktiskt, har du möjlighet att prova i en annan webbläsare? 🙂
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @pillis! :)

Om du vill flytta in ditt nummer till hallon på ett redan befintligt abonnemang behöver du kontakta vår kundservice, så ordnar vi det.

Ha en kanonfin helg & välkommen till forumet! 🎉
hej

försöker komma i kontakt med kundservice men det går inte så bra. Försöker klicka på kontakta oss och vidare kontakt Hallon, men inget händer. gör jag fel eller hur kommer jag i kontakt med er?
Användarnivå 6
Emblem +8
hej

Hej igen!

Det verkar vara lite utmaningar med Internet Explorer just nu faktiskt, har du möjlighet att prova i en annan webbläsare? 🙂

Svara

Static Template