Besvarat

simkort /tillfälligt nummer

• 23 april 2021
  • 1 svar
  • 122 visningar

Hej !

Har fått mitt simkort , men inte aktiverat ännu.Hur snabbt måste jag aktivera det? Nummerflytt sker 28/4.Kan jag vänta med att aktivera till dess nummerflytt skett? Annars, kan man ringa mig på mitt "vanliga"vanliga"nummer eller måste jag meddela alla mitt tillfälliga nummer? 

icon

Bästa svar av Boo 23 april 2021, 22:48

Hej !

Har fått mitt simkort , men inte aktiverat ännu.Hur snabbt måste jag aktivera det? Nummerflytt sker 28/4.Kan jag vänta med att aktivera till dess nummerflytt skett? Annars, kan man ringa mig på mitt "vanliga"vanliga"nummer eller måste jag meddela alla mitt tillfälliga nummer? 

Du varken tjänar eller förlorar på att vänta med aktiveringen av ditt nya kort.

Ditt nya abonnemang börjar debiteras från dagen du beställde och blev godkänd.

Det nya kortet med det tillfälliga numret är till för att du ska kunna börja använda hallon direkt, men du betalar abonnemanget oavsett vilket.

Ditt vanliga nummer på ditt tidigare SIM går då att användas tills det flyttas över till Hallon och det nya SIM-kortet.

Du kan alltså lika gärna aktivera nya Hallonkortet nu.

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +1

Hej !

Du varken tjänar eller förlorar på att vänta med aktiveringen av ditt nya kort.

Ditt nya abonnemang börjar debiteras från dagen du beställde och blev godkänd.

Det nya kortet med det tillfälliga numret är till för att du ska kunna börja använda hallon direkt, men du betalar abonnemanget oavsett vilket.

Ditt vanliga nummer på ditt tidigare SIM går då att användas tills det flyttas över till Hallon och det nya SIM-kortet.

Du kan alltså lika gärna aktivera nya Hallonkortet nu.

Svara

Static Template