Besvarat

Skrev in fel nummer för mitt nummerflytt

• 31 augusti 2020
  • 2 kommentarer
  • 154 visningar

Hej, jag skaffade nyss hallon och ville behålla mitt numer. Fast när jag skrev in det så märkte jag inte att jag hade skrivit fel på en siffra så nu flyttar dom ett numer som inte finns. Vad gör jag nu?

icon

Bästa svar av Martin 3 september 2020, 08:59

Hejsan @victoria.06!

Du behöver inte oroa dig för att ett felaktigt nummer ska flyttas in, då för att en nummerflytt ska kunna gå igenom måste du stå som ägare av numret hos frånträdande operatör och ägare av abonnemanget hos tillträdande. Denna nummerflytt har nog misslyckats pga att ovan krav inte mötts.

Du kan höra av dig till kundservice så kan dom hjälpa dig med en ny nummerflytt med rätt nummer. :slight_smile:

Visa original

2 svar

Hejsan @victoria.06!

Du behöver inte oroa dig för att ett felaktigt nummer ska flyttas in, då för att en nummerflytt ska kunna gå igenom måste du stå som ägare av numret hos frånträdande operatör och ägare av abonnemanget hos tillträdande. Denna nummerflytt har nog misslyckats pga att ovan krav inte mötts.

Du kan höra av dig till kundservice så kan dom hjälpa dig med en ny nummerflytt med rätt nummer. :slight_smile:

Tack så mycket för hjälpen, allting löste sig och jag kommer att få tillbaks mitt nummer på måndag😃

Svara

Static Template