Besvarat

Sms från Tre om att jag har begärt flytt från Hallon till Tre

  • 2 October 2018
  • 1 svar
  • 544 visningar

Fick SMS idag där det påstods att jag begärt flytt av nummer. I ett efterföljande SMS sa man att det inte gick att flytta:

Hej! Vi har tagit emot din beställning på nummerflytt av 46XXXXXXXXX (utelämnar numret) till Tre. Vi återkommer via SMS när vi har fått besked från hallon MOBILE numbers.Hälsningar Tre
——-
Hej! Vi kan inte genomföra nummerflytten av 46XXXXXXXXX. Det beror på att numret inte är registrerat på dig eller ditt företag hos din gamla operatör. Gå in på www.tre.se/felkod003 för mer information. Hälsningar Tre
—-
Förbryllande, speciellt som jag äger numret. Någon som vet ifall det är lurendrejeri eller ett misstag?
icon

Bästa svar av Tor 4 October 2018, 08:36

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +2
Hej @Youhani.

Varmt välkommen till forumet! :)

Vad märkligt,
Jag föreslår att du tar kontakt med tre då numret har begärts till dem, så kan de se om du har något aktivt abonnemang hos dem.

Ha en fortsatt fin dag! 🙂

Svara


Static Template