Besvarat

Telefonflytt

Min fru har nyligen startat ett abonnemang hos er och det visar sig vara en del trubbel att överföra tidigare mobilnummer. Nuvarande abonnemang hos er gäller för mobilnummer och mobilnummer som vill överflyttas till er är . Abonnemanget hos er är utfärdat på min fru Halina Olausson och numret som vill överflyttas från Comviq är registrerat på mig . Nu undrar jag om abonnemanget hos er som står på min fru kan överföras i mitt namn istället. Hälsningar från Kjell Olausson.

Redigerat - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bästa svar av Linnea 21 september 2018, 16:15

Hej @HalOlausson,

Välkommen till forumet. Kul att du har hittat hit!

Det är i det här fallet lättast att ångra abonnemanget via Mina sidor och därefter teckna ett nytt abonnemang och beställa en ny nummerflytt i ditt namn. Detta då vi inte genomför överlåtelser på hallon. :)

Ha en fin dag!
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @HalOlausson,

Välkommen till forumet. Kul att du har hittat hit!

Det är i det här fallet lättast att ångra abonnemanget via Mina sidor och därefter teckna ett nytt abonnemang och beställa en ny nummerflytt i ditt namn. Detta då vi inte genomför överlåtelser på hallon. :)

Ha en fin dag!
Tack! jag är nöjd och jag förstår hur jag kan göra i det här fallet. Saker och ting är lättare än man anar. Vi kommer inte att ångra abonnemanget. Min man gör en överlåtelse av mobilnumret hos tidigare operatör. Så det är också ett andra alternativ, vilket kan vara bra att veta för den som har problem.
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej igen @HalOlausson!

Vad roligt att höra, välkommen till hallonfamiljen! 🙂

Svara

Static Template