Besvarat

Telenummer

Jag är kund hos er, nu gick jag in och ändrade mitt abbonnemang som bättre passar mig. Men då står det ett annat mobilnummer på det nya abbonnemang jag bestämt för? Jag vill endast ha mitt ordinarie mobilnummer som jag haft hela tiden
icon

Bästa svar av Tor 17 oktober 2018, 15:26

Det var när jag ville ändra mitt abbonnemang till senior 6GB, istället för det jag har nu. Och det stod ngt om att jag skulle betala för detta? Jag kan ha fel, vore väldigt tacksam om du kunde tala om vad som gäller o man vill nergradera sitt abbonnemang. Det stod också att jag skulle få ett annat mobilnummer, vilket jag inte vill ha.

Tacksam för svar hur jag ska göra o vad som gäller.

Du behåller ditt befintliga nummer oavsett om du uppgraderar eller nedgraderar ditt abonnemang.

Vad händer om jag byter abonnemang hos hallon?

A. Byter du till ett mindre abonnemang så återställs potten och ev. sparad surf nollställs

B. Byter du till ett större abonnemang så tar du med din sparade surf till ditt nya abonnemang.

C. Byter du mellan abonnemang inom samma prisplan, exempelvis från abonnemang liten till abonnemang student/55+ liten så behåller du din sparade surf.

Ha en fin dag! 🙂
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +2
Hejsan @Bella05.

Varmt välkommen till forumet! :)

Vad menar du med ett annat telefonnummer? Jag kan se att du har samma nummer som tidigare. Ser alltså ut att vara i sin ordning.

Ha en fin dag!
Det var när jag ville ändra mitt abbonnemang till senior 6GB, istället för det jag har nu. Och det stod ngt om att jag skulle betala för detta? Jag kan ha fel, vore väldigt tacksam om du kunde tala om vad som gäller o man vill nergradera sitt abbonnemang. Det stod också att jag skulle få ett annat mobilnummer, vilket jag inte vill ha.
Användarnivå 4
Emblem +2

Du behåller ditt befintliga nummer oavsett om du uppgraderar eller nedgraderar ditt abonnemang.

Vad händer om jag byter abonnemang hos hallon?
A. Byter du till ett mindre abonnemang så återställs potten och ev. sparad surf nollställs
B. Byter du till ett större abonnemang så tar du med din sparade surf till ditt nya abonnemang.
C. Byter du mellan abonnemang inom samma prisplan, exempelvis från abonnemang liten till abonnemang student/55+ liten så behåller du din sparade surf.

Ha en fin dag! 🙂

Svara

Static Template