Besvarat

Tillfälligt nummer

Varför står det ett annat mobilnummer på mig när jag väntar min nummerflytt? Så jag inte får detta numret framöver alltså.
När isåfall har man tillgång till sitt avbonemang man har köpt??
[Redigerat] - Vi har ändrat titeln på ämnet för att det ska spegla innehållet bättre
icon

Bästa svar av SaraL 8 oktober 2018, 19:41

Man får ett tillfälligt nummer på simkortet tills att ens "riktiga" nummer flyttas in från den gamla operatören 🙂 Man kommer alltså inte ha de tillfälliga numret sen.

Abonnemanget du har skaffat kan du använda direkt, men du kommer få ett meddelande när ditt nummer flyttats över till Hallon, det fick jag!
Visa original

3 svar

Man får ett tillfälligt nummer på simkortet tills att ens "riktiga" nummer flyttas in från den gamla operatören 🙂 Man kommer alltså inte ha de tillfälliga numret sen.

Abonnemanget du har skaffat kan du använda direkt, men du kommer få ett meddelande när ditt nummer flyttats över till Hallon, det fick jag!
Jasså det funkar direkt för dig? Jag kan inte ens ringa eller skicka sms som det står att det nya abonnemanget som ska gälla.
Ja nu var det ett tag sedan jag startade mitt abonnemang så kommer inte ihåg exakt. Men som jag förstått det ska man kunna använda simkortet direkt man får det. Jag väntade nog med att byta simkort tills mitt nummer flyttades. För du kan ju använda din gamla operatör tills du får meddelandet om att nummerflytten är klar 🙂

Svara

Static Template