Besvarat

Uppsägning abonnemang hos annan leverantör

Jag har nyss bytt till Hallon. Säger ni upp mitt avtal med Tele2 eller måste jag själv göra det?
icon

Bästa svar av Linnea 6 september 2018, 11:35

Hejsan @Aivarson!

Välkommen till vårt forum, kul att du har hittat hit! 🌸

Om du flyttar in ditt gamla nummer till hallon kommer vi även att säga upp ditt gamla abonnemang. Annars behöver du kontakta din gamla operatör för en uppsägning.

Ha en superfin dag!
Visa original

7 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Aivarson!

Välkommen till vårt forum, kul att du har hittat hit! 🌸

Om du flyttar in ditt gamla nummer till hallon kommer vi även att säga upp ditt gamla abonnemang. Annars behöver du kontakta din gamla operatör för en uppsägning.

Ha en superfin dag!
Användarnivå 6
Emblem +8
Avslutas mitt abonnemang automatiskt hos halebop eller måste jag avsluta det själv?

Hej @thekiller!

Har flyttat in din fråga här, då den ställts tidigare. 🙂
Användarnivå 6
Emblem +8
Fråga ?
Har beställt Hallon fått info från halebob att bindningstiden går ut 2018-11-16.
Bevakar hallon uppsägningen eller skall jag säga upp abonnemanget.
Tacksam för svar
Hälningar britt-Marie

Hej @Sussie!

I detta fall behöver du själv kontakta Halebop och be de avsluta abonnemanget, så vi kan flytta in numret till oss. När du pratat med Halebop kan du meddela oss det på chatt eller mejl så hjälper vi dig med en nummerflytt. 🙂
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej! Signade upp och beställde hallon i fredags, och undrar måste jag själv säga upp mitt gamla abonemang på tele2? Som har en månad uppsägning eller sköter ni det? Så man ej måste betala dubbelt.

Mvh/ Isabella

Jag har flyttat in din tråd i denna då vi har besvarat denna typ av fråga tidigare. 🙂
Avslutas mitt abonnemang automatiskt hos halebop eller måste jag avsluta det själv?
Fråga ?
Har beställt Hallon fått info från halebob att bindningstiden går ut 2018-11-16.
Bevakar hallon uppsägningen eller skall jag säga upp abonnemanget.
Tacksam för svar
Hälningar britt-Marie
Hej! Signade upp och beställde hallon i fredags, och undrar måste jag själv säga upp mitt gamla abonemang på tele2? Som har en månad uppsägning eller sköter ni det? Så man ej måste betala dubbelt.

Mvh/ Isabella

Svara

Static Template