Besvarat

Uppsägning av Hallon, dubbel faktura?

• 7 januari 2019
  • 1 svar
  • 784 visningar

Hej!
Håller just nu på att göra en nummerflytt till en annan operatör. Kommer jag behöva betala denna månad dubbelt - både månadens faktura här på Hallon och hos min nya operatör? Eller justeras fakturan här på Hallon när nummerflytten är klar?
icon

Bästa svar av Oskar 17 januari 2019, 14:08

Hej @SaraE!

Varmt välkommen till forumet, det är superkul att du hittat hit.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Det är så klart jättetråkigt att du väljer att lämna oss på hallon!

Hos oss betalar du alltid i förskott på dina abonnemang vilket innebär att dragningen/fakturan för den här månaden avser hela månaden. Vi kan dessvärre inte korrigera det här i efterhand. Vi rekommenderar därför alltid att man flyttar sitt nummer så nära ett månadsskifte som möjligt för att undvika i den mån det går denna typ av överlappning.

Jag hoppas du blir nöjd med din nya operatör och du är alltid välkommen tillbaka till oss på hallon.

Allt gott!
Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @SaraE!

Varmt välkommen till forumet, det är superkul att du hittat hit.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Det är så klart jättetråkigt att du väljer att lämna oss på hallon!

Hos oss betalar du alltid i förskott på dina abonnemang vilket innebär att dragningen/fakturan för den här månaden avser hela månaden. Vi kan dessvärre inte korrigera det här i efterhand. Vi rekommenderar därför alltid att man flyttar sitt nummer så nära ett månadsskifte som möjligt för att undvika i den mån det går denna typ av överlappning.

Jag hoppas du blir nöjd med din nya operatör och du är alltid välkommen tillbaka till oss på hallon.

Allt gott!

Svara

Static Template