Vägrad nummerflytt. Dålig design för support och brist på hjälp

“Vi chattade tidigare idag och jag skickade denna föfrågan. Jag ser nu att din gamla operatör nekade vår nummerflytt igen, denna gång pga att numret inte är aktivt hos dem.

Vänligen kontakta dem och be dem att öppna numret för flytt. Det kan även vara bra att det återaktiverar numret hos dem tills vi tar över numret till oss.

Ni behöver inte säga upp abonnemanget hos den gamla operatören, det avslutas per automatik hos dem när vi tar över numret.

Återkom till mig så snart som möjligt när du pratat med dem så skickar jag en ny förfrågan”

Det var INTE uppsagt innan när ni nekade första gången. Vad är anledningen? Jävla förbannad över denna skiten. Så onödigt och så nödvändigt på samma gång. FIXA DET. Tack.

3 svar

Jag antar att ni kan se mitt nummer eller få tillgång till det. Som deras support säger. Öppna upp det igen. Gör något. Tack.

Kan tilläggas att andra operatören svarade och försökte lösa det inom 10 min. Med feedback efter försöket.

Var är hallon? Tick tick tick.

Hejsan @kassoperator!

Beklagar verkligen om du stött på problem med vad jag förstår är att flytta ut ditt nummer. :disappointed:

Jag har skickat detta till vår kundservice som kan hjälpa dig titta närmare på detta. Dom återkommer till dig på din mejl, så håll ett öga på inkorgen samt skräpposten ifall deras svar skulle hamna där.

Du kan även svara på autosvarsmejlet du får med dina kunduppgifter för snabbare hantering av mina kollegor.

Svara

Static Template