1000!

1000!
Användarnivå 6
Emblem +8
  • Community Manager
  • 2161 kommentarer

Wow allihop!

Nu är vi 1000 stycken medlemmar här på forumet. Vilken fart det tagit!

Är så tacksam för att ni alla hittat hit och ett speciellt stort tack till alla som hjälper varandra. Ni är bäst! 🌸❤️

9 svar

Användarnivå 2
Emblem +6
Vad kul! Välkomna hit allihopa!
Vad synt att man inte kan kontakta någon på hallon. Jag har försökt att kontakta någon på Hallon men har inte fått någon hjälp. Det är konstigt att man inte kan ringa och prata med någon där inne.
Användarnivå 6
Emblem +8
Vad synt att man inte kan kontakta någon på hallon. Jag har försökt att kontakta någon på Hallon men har inte fått någon hjälp. Det är konstigt att man inte kan ringa och prata med någon där inne.

Hej @Sadegh!

Kul att du har hittat till forumet, varmt välkommen hit!

Det går fint att kontakta oss på hallon, däremot har vi inte någon kundservice som du kan ringa till.

Du får gärna ställa din fråga här på forumet (du kan välja Skapa nytt ämne högst upp till höger), alternativt kan du chatta med oss och även mejla.

Ha en kanonfin kväll! 🎉
hej jag heter mohamed abdulkadir

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
jag vill hjälp
Användarnivå 2
Emblem +7
Finns det någon lista så man kan leta upp någon som har samma mobil eller något annat under "om"?
Användarnivå 6
Emblem +8
hej jag heter mohamed abdulkadir

undefinededigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Hejsan @Telenor!

Vad är det du önskar ha hjälp med? 😊
Användarnivå 6
Emblem +8
Finns det någon lista så man kan leta upp någon som har samma mobil eller något annat under "om"?

Hej!

Idag finns det ingen sökfunktion för vilken telefon en användare på forumet har, men tack för tipset! Jag skickar det vidare till utvecklare av forumet! 😊

Svara

Static Template