News

Är du också sugen på Apples nya iPhones? Se hit!

Är du också sugen på Apples nya iPhones? Se hit!
Användarnivå 6
Emblem +8
  • Community Manager
  • 2161 kommentarer
Igår kväll hade Apple sitt årliga keynote där de presenterar nya produkter och tjänster. Bland annat presenterade de hela tre stycken nya iPhone-modeller; iPhone Xs Max, iPhone Xs och iPhone XR. 📱

De har även lanserat ett nytt iOS och en Apple Watch Series 4. ⌚️

Här kan du läsa mer om de nya telefonerna

Nästa frågeställning blir då givetvis; kommer vi på hallon ta in de nya produkterna?
Svaret är att ja, delvis. Vi kommer ta in de nya iPhone-modellerna. Dock ingen Apple Watch, då det inte är en funktion vi stödjer i dagsläget.

Just nu är det all information vi har, och kommer alltså inte kunna meddela exakt när telefonerna kommer gå att köpa eller vad prissättningen komma att vara.

Ha lite is i magen, så uppdaterar vi er här så fort vi vet någonting mer! 🍎

Vad ser ni mest fram emot med de nya releaserna och varför? Svara i kommentarerna! ⬇️

14 svar

Jag tycker nya iPhone Xs Max ser väldigt spännande ut. Framförallt den förbättrade batteritiden och den nya snabba processorn som ska vara den bästa som finns i en smartphone. Jag älskar stor skärm så att den är på 6,5-tumsskärm känns grymt. På minussidan måste jag nämna priset som startar på 13 995 kr.

Hur markerar man ett svar som "Bästa svar"?
Användarnivå 6
Emblem +8
Hur markerar man ett svar som "Bästa svar"?

Tjena @Michel!

Om du vill markera bästa svar på en fråga du ställt ska alternativet finnas under den kommentaren du tänker på:

Så ser det ut. 🙂

Hur markerar man ett svar som "Bästa svar"?Tjena @Michel!

Om du vill markera bästa svar på en fråga du ställt ska alternativet finnas under den kommentaren du tänker på:

Så ser det ut. :)

Jag har inget till vänster om Gilla.
När kommer ni börja stödja esim?
Användarnivå 6
Emblem +8

Hur markerar man ett svar som "Bästa svar"?Tjena @Michel!

Så ser det ut. :)
Jag har inget till vänster om Gilla.

Är det en tråd du har startat och valt att starta ämnet som en fråga? 🙂
Användarnivå 6
Emblem +8
När kommer ni börja stödja esim?

Hej @Eked!

Du hittar svar på din fråga gällande detta i denna tråd.

Ha en kanonfin dag!

När kommer ni börja stödja esim?Hej @Eked!

Ha en kanonfin dag!

Fast den tråden handlar ju mer om apple watch jag vill ha mitt esim i iPhone XS som mitt primära abbonemang och växla fysiskt sim beroende på vilket land jag befinner mig i för lokala samtal och data.
Användarnivå 6
Emblem +8

När kommer ni börja stödja esim?Hej @Eked!

Ha en kanonfin dag!
Fast den tråden handlar ju mer om apple watch jag vill ha mitt esim i iPhone XS som mitt primära abbonemang och växla fysiskt sim beroende på vilket land jag befinner mig i för lokala samtal och data.

Hej igen!

Detta gäller esim generellt, alltså inte bara i Apple Watch. 🙂
Så om man inte har vägarna förbi Hong Kong eller Kina så får man se sig om efter en annan mobiloperatör om man vill utnyttja dual-sim funktionaliteten som typ är den enda anledningen jag ser att uppgradera från min X till en XS och för mig gjorde att jag funderade på det. Tråkigt att ni lägger er i bakvattnet av utvecklingen på det sättet jag har gillat er som operatör.
Hur gick de med de nya telefonerna? Tre veckor sedan senaste uppdateringen!
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej igen @Dennies!

Har ingen mer info just nu, men vi uppdaterar så fort vi vet! 🙂
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej på er alla glada!

Nu finns iPhone XS och iPhone XS Max att beställa via hallon.se/mobiler. :)

Ha det bäst!
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej igen!

Nu finns även iPhone XR att beställa på hallon.se/mobiler. 🙂

Svara

Static Template