F.A.Q.

Black week - Friyay hela veckan

Black week - Friyay hela veckan
Användarnivå 6
Emblem +8
  • Community Manager
  • 2031 kommentarer

Då var det dags igen! Denna gång går vi ut med en av våra bästa erbjudanden någonsin. När du tecknar ett nytt mobilabonnemang hos oss får du 80% rabatt i hela 3 månader! 
 


 

Klicka här för att komma till erbjudandet


Vi förstår såklart att det kan dyka upp en del frågor och funderingar kring nya kampanjer och erbjudanden och för er som vill bli kunder hos oss, så vi har samlat de vanligaste frågorna & svaren här nedan.
 

Vanliga frågor & svar

 

:grey_question:Hur lång är leveranstiden?

 :incoming_envelope:  Leveranstiden för SIM-kortet är cirka 3-5 arbetsdagar och trillar ned i brevlådan direkt.

 

:grey_question:Jag har inte fått mitt SIM-kort, hur gör jag nu?

 :shrug:  Om du inte har fått ditt efter 3-5 arbetsdagar behöver du dubbelkolla så att du har rätt adress registrerad hos oss. Om du har detta - kontakta vår kundservice så skickar vi ut ett nytt SIM-kort.

 

:grey_question: Kan ni skicka kortet till annan adress än min folkbokföringsadress? 

 :negative_squared_cross_mark:  Nej, det är inte möjligt.

 

:grey_question: Jag skaffade ett abonnemang med en annan kampanj tidigare, men vill haka på den här istället – hur gör jag?

 :white_check_mark:  Om du tecknade abonnemanget för mindre än 14 dagar sedan har du fortfarande din ångerrätt kvar, och kan såklart ångra det abonnemang du tecknat och istället ta del av detta erbjudande.

Om det är mer än 14 dagar sedan du tecknade kan du fortfarande avsluta ditt abonnemang då vi varken har bindningstid eller uppsägningstid, men du får inte pengarna som du redan betalat tillbaka; för att teckna ett nytt abonnemang med Black Week-erbjudandet. För att avsluta abonnemang kan du klicka här för att se hur man gör.
:exclamation:  Observera att du blir även tilldelat ett nytt nummer när du tecknar ett nytt abonnemang om du inte flyttar in ett nummer.


:grey_question: Min nummerflytt har gått igenom, men jag har inte fått mitt SIM-kort – hur gör jag nu?

  :shrug:  Om du inte har fått ditt efter 3-5 arbetsdagar behöver du dubbelkolla så att du har rätt adress registrerad hos oss. Om du har detta - kontakta vår kundservice så skickar vi ut ett nytt SIM-kort.

 

:grey_question: Vad kommer min första månad att kosta?

 :credit_card:  När du tecknar abonnemanget betalar du för den resterande månaden vi befinner oss i. Du betalar alltså för 6 dagar om du tecknar kampanjen den 25:e, 5 dagar den 26:e och så vidare. Beloppet står när du beställer abonnemanget och dras direkt från ditt kort.

 

:grey_question: Kan jag som befintlig kund ta del utav det här erbjudandet?

 :negative_squared_cross_mark: Det går inte att förnya eller förlänga ett redan befintligt abonnemang med ett nytt erbjudande men…
:white_check_mark: Du kan alltid avsluta ditt befintliga och beställa ett nytt abonnemang med erbjudandet, då du varken har bindningstid eller uppsägningstid hos oss. För att avsluta abonnemang kan du klicka här för att se hur man gör.
:exclamation:  Observera att du blir även tilldelat ett nytt nummer när du tecknar ett nytt abonnemang om du inte flyttar in ett nummer.

 

:grey_question: Hur många abonnemang får jag beställa?

 :family_mwgb:  Du kan som mest ha 5 abonnemang i samma personnummer hos oss. 

 

:grey_question: Går det att ta del av detta erbjudande i butik?

 :negative_squared_cross_mark:  Nej, erbjudandet går inte att ta del utav i butiker.

 

:grey_question: Vilka betalkort kan jag betala med?

 

:white_check_mark: VISA​​​​​
:white_check_mark: VISA Electron 

:white_check_mark: Mastercard 

 

 

:white_check_mark: Det spelar ingen roll vem som står som kortinnehavare då det finns många familjer där du delar bankkort.
:exclamation: Dock måste du se till så kortet är öppet för internetköp hos din bank.

:negative_squared_cross_mark: Du kan inte använda Maestro eller e-kort.


:grey_question: Hur länge gäller erbjudandet?

 :calendar_spiral: Erbjudandet gäller till och med 2/12, klockan 23:59. 

 

:grey_question: Hur flyttar jag in mitt nummer?

 :1234:  Om du vill flytta med ditt nummer skriver du in detta när du gör beställningen via vår hemsida. Du kan se exakt hur du gör i denna tråd här på forumet.

 

:grey_question: Kan jag ta erbjudandet med en mobil?

 :white_check_mark: Ja, det går jättebra att kombinera med en mobil.

 

:grey_question: Är det någon bindningstid?

 :negative_squared_cross_mark: Nej, vi på hallon har varken bindnings- eller uppsägningstid på vår abonnemang.

 

:grey_question: Kan jag beställa fast än jag har en betalningsanmärkning?

 :white_check_mark: Vi gör ingen kreditupplysning när du tecknar abonnemang hos oss.

 

:grey_question: Kan jag samtidigt använda koden för Värva en kompis?

 :negative_squared_cross_mark: Nej, kampanjen Värva en kompis är en egen kampanj med ett separat erbjudande.

 

Klicka här för att komma till erbjudandet

 


2 svar

Användarnivå 3

Vad är Friyay?

 

Vad är Friyay?

 

Friday + Yay = Friyay :tada:

Svara