viktig information

Har du fått ett SMS om obetald faktura? Kika här!

Användarnivå 6
Emblem +8
  • Community Manager
  • 2162 kommentarer
Under förmiddagen har SMS gått ut från oss på hallon gällande obetalda fakturor.

Du kan bortse från det SMS du har fått om att fakturan är obetald, om du har autogiro eller redan har lagt in din faktura för betalning. Detta SMS har till vissa kunder gått ut felaktigt.

Så länge pengarna har dragits från ditt konto går det alltså att bortse ifrån.

Vi ber så hemskt mycket om ursäkt om detta skapat någon form av oro! 🌸

8 svar

Varför har jag fått påminnelse om en obetald faktura när jag betalar med autogiro? Ska jag bara strunta i påminnelsen?
Varför har jag fått påminnelse om en obetald faktura när jag betalar med autogiro? Kollade kontot nu, nu har jag betalat dubbelt. Ni har dragit av den 15/4 o nu betalade jag in ytterligare 208 kr?!
Användarnivå 6
Emblem +8
@Mirko - du ser svar på din fråga här. Jag ber om ursäkt om detta skapat någon form av oro.
varför har in inte autogiro när man får lön. jag fick påminnelse idag. ni får ju ändra det
Fick sms och betalade fakturan direkt. Visade sig att det dragits och nu har jag betalat dubbelt, hur löser ni detta?

Karl
Användarnivå 6
Emblem +8
Fick sms och betalade fakturan direkt. Visade sig att det dragits och nu har jag betalat dubbelt, hur löser ni detta?

@karllundstedt

Det går att lösa på två sätt, du kan välja vad som fungerar bäst för dig. Antingen kan vi låta pengarna ligga kvar, så kommer du få det som ett tillgodobelopp mot nästa månadsfaktura.

Behöver du få pengarna återbetalda är det andra alternativet att du kontaktar Arvato. De kan hjälpa dig med en utbetalning av det beloppet du betalat in dubbelt. Deras kontaktuppgifter ser du nedan:

+46 340-66 44 44

faktura.se@arvato.com

Hej!

Jag har fåt sms om obetald faktura. Jag har autogiro betalning.  hur ska jag betala fakturan?

mvh

zineta

Hej

Hur ska jag betala obetalt faktura

Svara

Static Template