News

Har du inte fått ditt simkort?

Användarnivå 6
Emblem +8
  • Community Manager
  • 2161 kommentarer
Efter Black Friday förra veckan har vi tyvärr haft lite förseningar med leveransen av simkort. Detta kan även innebära att din nummerflytt gått igenom, men du fortfarande inte har fått ditt simkort.

Självklart förstår vi att detta är frustrerande, och ber innerligt om ursäkt om detta har orsakat några problem för er.

Vi jobbar på att få ut SIM-korten så fort vi bara kan & tackar för ert tålamod!

UPDATE: Se tråden Försenade simkort

8 svar

Användarnivå 3
När ni vet att detta är ett problem just nu, varför lägger ni inte bara på en vecka på tiden för porteringarna? Då slipper ni ju få frustrerade kunder.
HEJ

Jag vill ångra mitt köp

hur ska jag gå till väga

MVH
Hej

jag undrar när jag kommer att få svar på mina frågor

kan inte ringa eller ta emot samtal

helt frustrerad,jobbar som tolk och behöver tillgång till telefon

AKUT
Dåligt när ni inte svarar eller ger någon feedback
Användarnivå 6
Emblem +8
@Fadiko96 - jag har besvarat dina PM här på forumet.

När ni vet att detta är ett problem just nu, varför lägger ni inte bara på en vecka på tiden för porteringarna? Då slipper ni ju få frustrerade kunder.

@HH1 - Jag har tänk i samma banor, och det är såklart en väldigt bra idé. Det som ställer till det är att vi inte kan se exakt vems simkort som är försenat, då simkorten inte skickas spårningsbart utan direkt till brevlådan. Vi kan alltså inte identifiera vems nummerflytt som behöver skjutas upp.

Jo, jag kan förstå att Black Friday gjorde att ni fick mer att göra.

Jag förstår däremot inte att det var en överaskning för er.

Detta drabbar även oss övriga kunder som inte utnyttjade nummerflytt eller Black Friday.

Pengarna är dragna och ångerrätten går snart ut, utan att vi som kunder kan göra något.

Ni har klart inte brottom. Ni har fått pengarna men behöver inte leverera några tjänster.

Detta är ingen bra början.

@Nofpe - Jag förstår givetvis att detta inte är en rolig start för dig hos oss på hallon, och det är såklart supertråkigt att det har blivit på det här viset.

Vi har dock jobbat stenhårt med att lösa detta så fort vi bara kan efter att vi uppmärksammat problemet, och det vi kan göra nu är helt enkelt att lära av våra misstag för att undvika att någonting liknande inträffar igen.

Om du skulle vilja ångra ditt abonnemang trots att ångerrätten har gått ut ska vi såklart hjälpa till ändå, det är bara att du PM:ar mig här på forumet så hjälper jag dig med det.
Användarnivå 3
Jag menade att ni kan skjuta upp porteringarna tills ni vet att simkorten har skickats iväg, alternativt lägga till några dagar på samtliga porteringar tills det har lugnat ner sig.
hej
jobar nu

Svara

Static Template