Klistrad tråd News

Information med anledning av COVID-19

  • 19 mars 2020
  • 0 kommentarer
  • 4880 visningar
Information med anledning av COVID-19
Användarnivå 3
Emblem +2
  • Moderator
  • 194 kommentarer

Bästa kund,

 

Det är utmanande tider i Sverige och viktigt att tänka på säkerhet i första hand. Att kommunicera och hålla kontakten med nära och kära är viktigare än på länge. På hallon försöker vi hantera läget på bästa sätt, vi följer utvecklingen och arbetar aktivt med åtgärder som behövs för att förbättra säkerhet och för att vår verksamhet ska fungera som vanligt.

 

Viktigast nu är självklart allas hälsa och välmående, men även att vi kan hålla igång det dagliga arbetet. Vi vill därför berätta att:

 

Vår kundservice är öppen och alla våra tjänster fungerar som vanligt. Om du behöver hjälp med ett ärende kan du fortfarande kontakta oss per mejl och chatt. Här på forumet kan du också hitta svar på flera frågor, få hjälp för ditt ärende samt hitta massvis med matnyttig information. På Mina Sidor har du också tillgång till flera saker relaterat till ditt abonnemang som kan hjälpa dig i ditt ärende.

 

Leveranser och utlämning fungerar. Trots rådande omständigheter har vi än så länge inga förändrade leveranstider. Om du har beställt en telefon skickas den, precis som vanligt till postutlämningsstället närmast din folkbokföringsadress och vi har inte fått några indikationer på försenade leveranser. Om du bara har beställt ett abonnemang så skickas SIM-kortet direkt hem till din brevlåda!

 

Uppdateringar när det gäller vår kundservice och öppettider hittar du på hallon.se. Du hittar du även information om alla eventuella driftsstörningar här. Vi lägger också upp eventuella driftstörningar här på forumet.

 

Tveka inte att höra av dig om vi kan hjälpa till med dina abonnemang eller andra tjänster vi erbjuder.

 

Ta hand om dig. Varma hälsningar,

hallon


Svar

Var först med att svara!

Svara