News

Längre leveranstider på simkort & information om lagerstatus

• 25 september 2018
  • 8 kommentarer
  • 1749 visningar

Användarnivå 6
Emblem +8
  • Community Manager
  • 2161 kommentarer
Just nu har vi tyvärr lite utmaningar med logistiken vilket har lett till följande:

Simkort tar lite längre tid än normalt att få hem, just eftersom att utskicken är försenade - detta är nu åtgärdat

⚫️ Lagerstatus på vår hemsida visar att det är tomt på alla telefoner just nu, så är dock inte fallet - detta är nu åtgärdat

Vi tackar för ert tålamod, och jobbar på att lösa detta så fort vi bara kan! ❤️

8 svar

Just nu har vi tyvärr lite utmaningar med logistiken vilket har lett till följande:

⚫️ Simkort tar lite längre tid än normalt att få hem, just eftersom att utskicken är försenade

Lagerstatus på vår hemsida visar att det är tomt på alla telefoner just nu, så är dock inte fallet - detta är nu åtgärdat

Vi tackar för ert tålamod, och jobbar på att lösa detta så fort vi bara kan! ❤️

Jättebra att man kan hitta denna info i forumet, men för mig som har beställt i söndags och fått mail idag om att nummerflytten har påbörjats utan att jag har fått simkortet så hade denna information varit trevligt att få via mail så snart ni visste.

Och kanske väntat med att påbörja nummerflytten efter att ni faktiskt har skickat simkortet hade varit en bra ide?

Vad menar ni med "lite längre tid än normalt"?
Samma som ovanstående, beställde nummerflytt förra torsdagen. Idag gick nummerflytten genom och jag står utan mobil.

Vad kan jag förvänta mig? SIM-kort innan helgen är egentligen ett måste för mig då jag veckopendlar.
Hej

Jag beställde bonnement på måndag(för 4 dager sen). Det har fortfarande inte kommit.... Kan man spåra up det från Post Nord eller något?
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @mrhub & @Pontus!

Alla simkort gick iväg i förrgår utom ett fåtal som ska ha gått iväg igår morse. Så så länge allting går som det ska så kommer simkorten till er idag.

Jag ber verkligen om ursäkt för förseningen och för strulet detta kan ha orsakat för er.
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej

Jag beställde bonnement på måndag(för 4 dager sen). Det har fortfarande inte kommit.... Kan man spåra up det från Post Nord eller något?

Hej @Anthony Storm!

Jag har flyttat in din fråga här. Som du kan se har vi haft lite förseningar, men vi har nu fått iväg alla simkort. 🙂
Hej @mrhub & @Pontus!

Alla simkort gick iväg i förrgår utom ett fåtal som ska ha gått iväg igår morse. Så så länge allting går som det ska så kommer simkorten till er idag.

Jag ber verkligen om ursäkt för förseningen och för strulet detta kan ha orsakat för er.

Hej,

Jag har fått mina simkort idag så för mig är det lugnt. 🙂
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej @mrhub.

Vad bra, skönt att det löste sig! :)

Ha en fortsatt fin dag!
Användarnivå 1
Säger bara sätt på funktionen för E-sim så slipper ni hålla på med att skicka ut simkort!!!!

Svara

Static Template