FAQ

Nya iPhone 12 - Vanliga frĂ„gor & svar 💭

• 14 oktober 2020
  • 0 kommentarer
  • 2006 visningar
Nya iPhone 12 - Vanliga frĂ„gor & svar 💭
AnvÀndarnivÄ 6
Emblem +8
  • Community Manager
  • 1950 kommentarer

Nedan har vi sammanstÀllt vanliga frÄgor och svar som kan komma att uppstÄ nu nÀr Apple Äterigen har lanserat nya telefonmodeller. 

:apple: Kommer hallon att vara med i förköpet pÄ fredag?

Nej, vi pÄ hallon kommer inte att delta i förköpet pÄ fredag. 

:apple: NÀr kommer ni lÀgga upp telefonen för bestÀllning?

SÄ fort telefonen finns tillgÀnglig i vÄrt lager kommer vi möjliggöra bestÀllningar pÄ vÄr hemsida. Vi har ingen mer precis information i dagslÀget om nÀr det kommer vara, men vi hÄller er sjÀlvklart uppdaterade sÄ fort vi fÄr mer info! 

:apple: Var kan jag hitta de tekniska specifikationerna?

Den tekniska informtionen har vi sammanstÀllt hÀr, och om du vill hitta den fullstÀndiga tekniska specifikationen finns den pÄ Apples egen hemsida. 

:apple: Vilka telefoner kommer ni ta in? 

Det Àr Ànnu inte helt bestÀmt vilka modeller/storlekar vi kommer att ta in, men Àven hÀr kommer vi uppdatera er sÄ fort vi vet. 

:apple: Hur sker betalningen för telefonen?

Den sker via vÄr samarbetspartner Arvato, och du kommer fÄ en faktura per mejl utav dem varje mÄnad.

Alla typer av betalningsfrÄgor Àr dÀrför bÀst att kika med dom. Du nÄr Arvato hÀr.

:apple: InnebÀr ett köp av en ny telefon nÄgon bindningstid pÄ mitt abonnemang?

Nej, om du köper en mobiltelefon betalas denna separat och inte tillsammans med abonnemanget. Du kan alltsÄ nÀr som helst sÀga upp ditt abonnemang och enbart betala för telefonen. 

:apple: Jag har redan ett abonnemang hos er, hur gÄr jag till vÀga för att köpa en ny telefon dÄ?

Om du redan Àr kund hos oss med ett abonnemang och vill bestÀlla en telefon, sÄ kan du följa den hÀr guiden för att se hur du gÄr tillvÀga.

Svar

Var först med att svara!

Svara