Nedan har vi sammanstĂ€llt vanliga frĂ„gor och svar som kan komma att uppstĂ„ nu nĂ€r Apple Ă„terigen har lanserat nya telefonmodeller.Â
Â
Â

Â
Â
 Kommer hallon att vara med i förköpet pÄ fredag?
Nej, vi pĂ„ hallon kommer inte att delta i förköpet pĂ„ fredag.Â
Â
 NÀr kommer ni lÀgga upp telefonen för bestÀllning?
SĂ„ fort telefonen finns tillgĂ€nglig i vĂ„rt lager kommer vi möjliggöra bestĂ€llningar pĂ„ vĂ„r hemsida. Vi har ingen mer precis information i dagslĂ€get om nĂ€r det kommer vara, men vi hĂ„ller er sjĂ€lvklart uppdaterade sĂ„ fort vi fĂ„r mer info!Â
Â
 Var kan jag hitta de tekniska specifikationerna?
Den tekniska informtionen har vi sammanstĂ€llt hĂ€r, och om du vill hitta den fullstĂ€ndiga tekniska specifikationen finns den pĂ„ Apples egen hemsida.Â
Â
 Vilka telefoner kommer ni ta in?Â
Det Ă€r Ă€nnu inte helt bestĂ€mt vilka modeller/storlekar vi kommer att ta in, men Ă€ven hĂ€r kommer vi uppdatera er sĂ„ fort vi vet.Â
Â
 Hur sker betalningen för telefonen?
Den sker via vÄr samarbetspartner Arvato, och du kommer fÄ en faktura per mejl utav dem varje mÄnad.
Alla typer av betalningsfrÄgor Àr dÀrför bÀst att kika med dom. Du nÄr Arvato hÀr.
Â
 InnebÀr ett köp av en ny telefon nÄgon bindningstid pÄ mitt abonnemang?
Nej, om du köper en mobiltelefon betalas denna separat och inte tillsammans med abonnemanget. Du kan alltsĂ„ nĂ€r som helst sĂ€ga upp ditt abonnemang och enbart betala för telefonen.Â
Â
 Jag har redan ett abonnemang hos er, hur gÄr jag till vÀga för att köpa en ny telefon dÄ?
Om du redan Àr kund hos oss med ett abonnemang och vill bestÀlla en telefon, sÄ kan du följa den hÀr guiden för att se hur du gÄr tillvÀga.