News

Nya iPhone SE 2020 - Frågor & Svar

• 17 april 2020
  • 0 kommentarer
  • 7332 visningar
Nya iPhone SE 2020 - Frågor & Svar
Användarnivå 6
Emblem +8
  • Community Manager
  • 1951 kommentarer

I dessa tider skadar det ju inte med lite goda nyheter. Så här kommer det! Nu släpps nya iPhone SE 2020, och självklart ska även du som hallonkund kunna ta del av denna Applenyhet.

Vilka modeller kommer vi på hallon att sälja? 

iPhone SE 2020 64 GB Svart & iPhone SE 2020 64 GB Vit

Modell                                                                               Pris

iPhone SE 2020 64 GB Svart                                              230:-/månad

iPhone SE 2020 64 GB Vit                                                  230:-/månad

:star:När kommer jag kunna beställa telefonen?

Hos oss kommer du att kunna beställa telefonen den 24:e april. 

:star:Kommer ni ta in flera färger och storlekar?

Det är respektive färger och storlekar som presenteras här ovanför som kommer finnas tillgängliga hos oss.

:star:Hur sker betalningen för telefonen?

Kostnaden som vi presenterar här ovanför, avser enbart avbetalningen på telefonen. Avbetalningen hanteras utav vår faktureringspartner Arvato och sätts upp på 24 månader.

Alla typer av betalningsfrågor är därför bäst att kika med dom. Du når Arvato här.

:star:Innebär detta någon bindningstid på mitt abonnemang?

Ditt abonnemang, som fortfarande är helt utan uppsägningstid eller bindningstid, betalar du separat.

:star:Hur gör jag beställningen?

Du gör din beställning på egen hand via vår hemsida, hallon.se/mobiler

:star:Jag har redan ett abonnemang hos er, hur går jag till väga för att köpa en ny telefon då?

Om du redan är kund hos oss med ett abonnemang och vill beställa en telefon, så kan du följa den här guiden för att se hur du går tillväga.

Svar

Var först med att svara!

Svara