Passa på att skaffa dig ett super billigt mobil- eller bredbandsabonnemang!
Vi slår på stora trumman och erbjuder hela 90% rabatt i tre månader för mobilabonnemang och 80% rabatt i 3 månader för bredbandsabonnemang för privatkunder.

Klicka här för att komma till kampanjen
Här kan du se hela kampanjen:
Mobilabonnemang
Mobilabonnemang | Pris första 3 mån. | Pris efter 3 mån. |
Mobilabonnemang 4GB | 9 kronor | 99 kronor |
Mobilabonnemang 8GB | 14 kronor | 149 kronor |
Mobilabonnemang 25GB | 24 kronor | 249 kronor |
Mobilabonnemang 50GB | 29 kronor | 299 kronor |
Mobilabonnemang 100GB | 34 kronor | 349 kronor |
Mobilabonnemang Student/Ungdom 8GB | 9 kronor | 99 kronor |
Mobilabonnemang Student/Ungdom 16GB | 14 kronor | 149 kronor |
Mobilabonnemang Student/Ungdom 50GB | 24 kronor | 249 kronor |
Mobilabonnemang Student/Ungdom 100GB | 29 kronor | 299 kronor |
Mobilabonnemang Student/Ungdom 200GB | 34 kronor | 349 kronor |
Mobilabonnemang Senior 3GB | 8 kronor | 89 kronor |
Mobilabonnemang Senior 8GB | 11 kronor | 119 kronor |
Mobilabonnemang Senior 16GB | 16 kronor | 169 kronor |
Bredbandsabonnemang
Bredbandsabonnemang | Pris första 3 mån. | Pris efter 3 mån. |
Mobilt bredband 5GB | 17 kronor | 89 kronor |
Mobilt bredband 20GB | 29 kronor | 149 kronor |
Mobilt bredband 100GB | 49 kronor | 249 kronor |
Mobilt bredband 200GB | 59 kronor | 299 kronor |
Vanliga frågor & svar
Hur lång är leveranstiden?
Leveranstiden för SIM-kortet är cirka 3-5 arbetsdagar och trillar ned i brevlådan direkt.
Jag har inte fått mitt SIM-kort, hur gör jag nu?
Om du inte har fått ditt efter 3-5 arbetsdagar behöver du dubbelkolla så att du har rätt adress registrerad hos oss. Om du har detta - kontakta vår kundservice så skickar vi ut ett nytt SIM-kort.
Kan ni skicka kortet till annan adress än min folkbokföringsadress?
Nej, det är inte möjligt.
Jag skaffade ett abonnemang med en annan kampanj tidigare, men vill haka på den här istället – hur gör jag?
Om du tecknade abonnemanget för mindre än 14 dagar sedan har du fortfarande din ångerrätt kvar, och kan såklart ångra det abonnemang du tecknat och istället ta del av detta erbjudande.
Om det är mer än 14 dagar sedan du tecknade kan du fortfarande avsluta ditt abonnemang då vi varken har bindningstid eller uppsägningstid. För att avsluta abonnemang kan du klicka här för att se hur man gör.Observera att du blir även tilldelat ett nytt nummer när du tecknar ett nytt abonnemang om du inte flyttar in ett nummer.
Min nummerflytt har gått igenom, men jag har inte fått mitt SIM-kort – hur gör jag nu?
Om du inte har fått ditt efter 3-5 arbetsdagar behöver du dubbelkolla så att du har rätt adress registrerad hos oss. Om du har detta - kontakta vår kundservice så skickar vi ut ett nytt SIM-kort.
Vad kommer min första månad att kosta?
Du ser första kostnaden för abonnemanget vid beställningstillfället som dras direkt eftersom du betala i förskott hos hallon. Kostnaden är uträknad från resterande dagar i pågående månad.
Kan jag som befintlig kund ta del utav det här erbjudandet?
Det går inte att förnya eller förlänga ett redan befintligt abonnemang med ett nytt erbjudande men…
Du kan alltid avsluta ditt befintliga och beställa ett nytt abonnemang med erbjudandet, då du varken har bindningstid eller uppsägningstid hos oss. För att avsluta abonnemang kan du klicka här för att se hur man gör.
Observera att du blir även tilldelat ett nytt nummer när du tecknar ett nytt abonnemang om du inte flyttar in ett nummer.
Hur många abonnemang får jag beställa?
Du kan som mest ha 5 abonnemang i samma personnummer hos oss.
Går det att ta del av detta erbjudande i butik?
Nej, erbjudandet går inte att ta del utav i butiker.
Vilka betalkort kan jag betala med?
![]() |
![]() |
|
Det spelar ingen roll vem som står som kortinnehavare då det finns många familjer där du delar bankkort.
Dock måste du se till så kortet är öppet för internetköp hos din bank.
Du kan inte använda Maestro eller e-kort.
För mer information, klicka här.
Hur länge gäller erbjudandet?
Fram tills den 29:e november.
Hur flyttar jag in mitt nummer?
Om du vill flytta med ditt nummer skriver du in detta när du gör beställningen via vår hemsida. Du kan se exakt hur du gör i denna tråd här på forumet.
Kan jag ta erbjudandet med en mobil?
Ja, det går jättebra att kombinera med en mobil.
Är det någon bindningstid?
Nej, vi på hallon har varken bindnings- eller uppsägningstid på vår abonnemang.
Kan jag beställa fast än jag har en betalningsanmärkning?
Vi gör ingen kreditupplysning när du tecknar abonnemang hos oss.
Kan jag samtidigt använda koden för Värva en kompis?
Nej, kampanjen Värva en kompis är en egen kampanj med ett separat erbjudande.