Sänkt pris på surf 🖤

  • 12 November 2021
  • 0 kommentarer
  • 630 visningar
Sänkt pris på surf 🖤
  • Community Manager
  • 1282 kommentarer

Passa på att skaffa dig ett super billigt mobil- eller bredbandsabonnemang!

 

 


 

 

Vi slår på stora trumman och erbjuder hela 90% rabatt i tre månader för mobilabonnemang och 80% rabatt i 3 månader för bredbandsabonnemang för privatkunder.

 

 

Klicka här för att komma till kampanjen

 

 

Här kan du se hela kampanjen:

 

Mobilabonnemang

 

Mobilabonnemang Pris första 3 mån. Pris efter 3 mån.
Mobilabonnemang 4GB 9 kronor 99 kronor
Mobilabonnemang 8GB 14 kronor 149 kronor
Mobilabonnemang 25GB 24 kronor 249 kronor
Mobilabonnemang 50GB 29 kronor 299 kronor
Mobilabonnemang 100GB 34 kronor 349 kronor
     
Mobilabonnemang Student/Ungdom 8GB 9 kronor 99 kronor
Mobilabonnemang Student/Ungdom 16GB 14 kronor 149 kronor
Mobilabonnemang Student/Ungdom 50GB 24 kronor 249 kronor
Mobilabonnemang Student/Ungdom 100GB 29 kronor 299 kronor
Mobilabonnemang Student/Ungdom 200GB 34 kronor 349 kronor
     
Mobilabonnemang Senior 3GB 8 kronor 89 kronor
Mobilabonnemang Senior 8GB 11 kronor 119 kronor
Mobilabonnemang Senior 16GB 16 kronor 169 kronor

 

Bredbandsabonnemang

 

Bredbandsabonnemang Pris första 3 mån. Pris efter 3 mån.
Mobilt bredband 5GB 17 kronor 89 kronor
Mobilt bredband 20GB 29 kronor 149 kronor
Mobilt bredband 100GB 49 kronor 249 kronor
Mobilt bredband 200GB 59 kronor 299 kronor

 

 


 

 Vanliga frågor & svar

 

:grey_question:Hur lång är leveranstiden?

:incoming_envelope: Leveranstiden för SIM-kortet är cirka 3-5 arbetsdagar och trillar ned i brevlådan direkt.

 

:grey_question:Jag har inte fått mitt SIM-kort, hur gör jag nu?

:shrug:Om du inte har fått ditt efter 3-5 arbetsdagar behöver du dubbelkolla så att du har rätt adress registrerad hos oss. Om du har detta - kontakta vår kundservice så skickar vi ut ett nytt SIM-kort.

 

:grey_question: Kan ni skicka kortet till annan adress än min folkbokföringsadress? 

:negative_squared_cross_mark:Nej, det är inte möjligt.

 

:grey_question: Jag skaffade ett abonnemang med en annan kampanj tidigare, men vill haka på den här istället – hur gör jag?

:white_check_mark:Om du tecknade abonnemanget för mindre än 14 dagar sedan har du fortfarande din ångerrätt kvar, och kan såklart ångra det abonnemang du tecknat och istället ta del av detta erbjudande.

Om det är mer än 14 dagar sedan du tecknade kan du fortfarande avsluta ditt abonnemang då vi varken har bindningstid eller uppsägningstid. För att avsluta abonnemang kan du klicka här för att se hur man gör.
:exclamation:Observera att du blir även tilldelat ett nytt nummer när du tecknar ett nytt abonnemang om du inte flyttar in ett nummer.


:grey_question: Min nummerflytt har gått igenom, men jag har inte fått mitt SIM-kort – hur gör jag nu?

:information_desk_person:Om du inte har fått ditt efter 3-5 arbetsdagar behöver du dubbelkolla så att du har rätt adress registrerad hos oss. Om du har detta - kontakta vår kundservice så skickar vi ut ett nytt SIM-kort.

 

:grey_question: Vad kommer min första månad att kosta?

:credit_card:Du ser första kostnaden för abonnemanget vid beställningstillfället som dras direkt eftersom du betala i förskott hos hallon. Kostnaden är uträknad från resterande dagar i pågående månad.

 

:grey_question: Kan jag som befintlig kund ta del utav det här erbjudandet?

:negative_squared_cross_mark: Det går inte att förnya eller förlänga ett redan befintligt abonnemang med ett nytt erbjudande men…
:white_check_mark: Du kan alltid avsluta ditt befintliga och beställa ett nytt abonnemang med erbjudandet, då du varken har bindningstid eller uppsägningstid hos oss. För att avsluta abonnemang kan du klicka här för att se hur man gör.
:exclamation:Observera att du blir även tilldelat ett nytt nummer när du tecknar ett nytt abonnemang om du inte flyttar in ett nummer.

 

:grey_question: Hur många abonnemang får jag beställa?

:family_mwgb:Du kan som mest ha 5 abonnemang i samma personnummer hos oss. 

 

:grey_question: Går det att ta del av detta erbjudande i butik?

:negative_squared_cross_mark: Nej, erbjudandet går inte att ta del utav i butiker.

 

:grey_question: Vilka betalkort kan jag betala med?

 

:white_check_mark: VISA​​​​​
:white_check_mark: VISA Electron 

:white_check_mark: Mastercard 

 

 

:white_check_mark: Det spelar ingen roll vem som står som kortinnehavare då det finns många familjer där du delar bankkort.
:exclamation: Dock måste du se till så kortet är öppet för internetköp hos din bank.

:negative_squared_cross_mark: Du kan inte använda Maestro eller e-kort.

 

För mer information, klicka här.


:grey_question: Hur länge gäller erbjudandet?

:calendar_spiral: Fram tills den 29:e november.

 

:grey_question: Hur flyttar jag in mitt nummer?

:1234:Om du vill flytta med ditt nummer skriver du in detta när du gör beställningen via vår hemsida. Du kan se exakt hur du gör i denna tråd här på forumet.

 

:grey_question: Kan jag ta erbjudandet med en mobil?

:white_check_mark: Ja, det går jättebra att kombinera med en mobil.

 

:grey_question: Är det någon bindningstid?

:negative_squared_cross_mark:Nej, vi på hallon har varken bindnings- eller uppsägningstid på vår abonnemang.

 

:grey_question: Kan jag beställa fast än jag har en betalningsanmärkning?

:white_check_mark: Vi gör ingen kreditupplysning när du tecknar abonnemang hos oss.

 

:grey_question: Kan jag samtidigt använda koden för Värva en kompis?

:negative_squared_cross_mark: Nej, kampanjen Värva en kompis är en egen kampanj med ett separat erbjudande.

 


Svar

Var först med att svara!

Svara


Static Template