Fråga

abbonemmang utökning

Hej, gick in på mitt konto och skulle ändra mitt nuvarande abonnemang från 100 gb till 200 gb. Ni kör en kampanj just nu. Hoppas det blev rätt. Vill alltså ej ha ett nytt nummer utan bara utöka min surf. Återkom att detta är korrekt.

Mvh Renée Boman 

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hejsan @Renee Boman!

De kampanjer som finns på vår hemsida gäller när du tecknar ett nytt abonnemang, och går således inte att applicera på ditt redan befintliga abonnemang. 

Om du loggar in på Mina sidor kan du se hur ditt abonnemang ser ut, och så länge du inte valde att teckna ett helt nytt abonnemang utan följde guiden på hur du uppgraderar ditt abonnemang ska det alltså inte vara några problem :blush:

Akta data mängd någran !

Vi har hemma: min fru på hennes mobil mest youtube titt, och ibland min data uppkoplpad för att betala räkningar. Ingen TV som kan kopplas och inget annat ! Men förra månaden 117 GB data borta om 4 dagar? sen nu i natt 48 GB data borta BUMS! Vad fan , i flera år har det aldrig hänt!

Sist i april frågad Vi efter Traffik Metadata utskrift som skulle visar alla IP adresser som har varit inne i vårt bredband.Efter 3 VECKOR ingen svar? Nu 5 Veckor , ingen svar? Nu samma igen?

Undrar om det är 3 (Hallon) som lurar och fuskar med data mangder! Och Flåssa sina kunder!

Dags kanske att ARN anmäla att kommer på bättringar eller FLYTT!

Användarnivå 6
Emblem +8

Akta data mängd någran !

Vi har hemma: min fru på hennes mobil mest youtube titt, och ibland min data uppkoplpad för att betala räkningar. Ingen TV som kan kopplas och inget annat ! Men förra månaden 117 GB data borta om 4 dagar? sen nu i natt 48 GB data borta BUMS! Vad fan , i flera år har det aldrig hänt!

Sist i april frågad Vi efter Traffik Metadata utskrift som skulle visar alla IP adresser som har varit inne i vårt bredband.Efter 3 VECKOR ingen svar? Nu 5 Veckor , ingen svar? Nu samma igen?

Undrar om det är 3 (Hallon) som lurar och fuskar med data mangder! Och Flåssa sina kunder!

Dags kanske att ARN anmäla att kommer på bättringar eller FLYTT!

Du har fått svar gällande surfmängden i en annan tråd, detta rörde sig alltså om ett tekniskt fel på Mina sidor.

Svara