Besvarat

abonnemang vill inte ändras

  • 2 mars 2021
  • 1 svar
  • 51 visningar

Hej!

Jag vill köpa mig en ny telefon med nytt abonnemang men det går inte.

Jag vill ändra mitt befintliga abonnemang till student, 8GB för 49kr i 4 månader. Jag vill ha detta abonnemang när jag ska köpa iPhone 12 PRO från er. Detta går dock inte eftersom varje gång jag skriver in mitt nummer för att behålla mitt befintliga nummer dyker ”flytten går inte att genomföras, försök med ett annat nummer” upp. Jag undrar varför? Är er kampanj endast för nya kunder?

icon

Bästa svar av Boo 3 mars 2021, 00:12

Om du försöker flytta ditt nummer från Hallon till Hallon, så går det inte.

Om du vill ändra ditt nuvarande abonnemang till student, så går det genom att kontakta kundtjänsten på https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

Ja, man kan säga att det är för nya kunder. Du måste ju teckna ett nytt abonnemang i samband med mobilköpet.

Det går dock att trassla sig runt det, genom att först flytta ut numret till en annan operatör (t.ex. ett kontantkort), sedan flytta tillbaka det i samband med köp och “nyteckning”.

 

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +1

Om du försöker flytta ditt nummer från Hallon till Hallon, så går det inte.

Om du vill ändra ditt nuvarande abonnemang till student, så går det genom att kontakta kundtjänsten på https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

Ja, man kan säga att det är för nya kunder. Du måste ju teckna ett nytt abonnemang i samband med mobilköpet.

Det går dock att trassla sig runt det, genom att först flytta ut numret till en annan operatör (t.ex. ett kontantkort), sedan flytta tillbaka det i samband med köp och “nyteckning”.

 

Svara


Static Template