Strular mobilen? Bråkar SIM-kortet? Kommer ditt SMS inte iväg? Inga problem! Vi hjälper dig mer än gärna. Så här hittar du våra många guider och hur du kommer i kontakt med kundservice.
Innehållsförteckning

Hjälpcentret
Guider dygnet runt
Vi har massivs av guider för att hjälpa dig dygnet runt om du skulle stöta på något problem med tekniken - allt samlat här i vårt hjälpcenter.
När du landar i vårt hjälpcenter klickar du dig enkelt fram på kategorin som passar in på ditt ärende bäst. Om du exempelvis är nyfiken på hur surf inom EU fungerar klickar du på Utland.


Sök fram guider & trådar
Nästan som att googla
Utöver att klicka dig fram kan du även använda vår sökmotor för att få fram alla guider, artiklar och trådar genom att bara söka på något ord. Exempelvis om du söker på eSIM får du upp allt på vårt hjälpcenter och forum som innehåller eSIM.
Söktips!
När du söker bland alla guider, artiklar och trådar kan det vara lite överväldigande när allt dyker upp på en gång. Så för att göra det enklare kan man filtrera efter behov.

2) Bockar du i ‘Hjälpcenter’ får du fram officiella guider & artiklar
3) Bockar du i ‘Fråga’ får man fram trådar med frågor från hallonkunder
4) Bockar du i ‘Konversationer’ hittar du diskussionstrådar av hallonkunder
5) Bockar du i ‘Artiklar’ dyker officiella guider & artiklar fram


Forumet
Av hallonkunder, för hallonkunder
Gillar du forum lika mycket som vi gör? Va’ kul!
Vi har nämligen ett stort forum för våra hallonkunder där du kan skapa trådar om allt som rör hallon*. Du kan ställa frågor, skapa diskussioner eller hjälpa andra. Du får även fina utmärkelser och poäng om du ofta är aktiv på forumet och hjälper dina hallonkompisar.
*Gäller även recept för bästa hallonbakelser! 🤤

Utöver trådar hittar du även nyheter från hallon och senaste aktiviteterna på forumet här. Om du inte vill missa något går det att prenumerera på trådar och kategorier, som ‘Nyheter’ så får du ett mejl när något nytt publiceras.
Tips! Är du ny till hur forum fungerar? Titta på vår guide här för att komma igång!


Kundservice
Chatt, mejl och Berry
Tveka aldrig att höra av dig till vår kundservice. Vi hjälper dig mer än gärna!
Hos oss kan du chatta eller mejla med kundservice, allt genom vår eminenta bot Berry. Han finns där för dig 24/7 alla dagar om året och lär sig nya saker varje dag. Läs mer om och kontakta Berry här.

Chatta med kundservice
Vill du hellre chatta med en människa? Oroa dig inte - Berry tar inte illa upp. Behöver du hjälp av en handläggare finns vi på plats vardagar mellan 9 till 18. Om du önskar att komma i kontakt med en handläggare är det bara be att få skriva med en människa till Berry.

Mejla till kundservice
Ibland hinner man inte sitta och chatta, utan ett mejl kanske passar bäst - speciellt om det inte är något akut. Du kan mejla oss 24/7 alla dagar om året så återkommer en handläggare så fort som möjligt.
För att mejla till kundservice ber du bara Berry hjälpa dig ordna ett mejl. Han fixar så att ditt meddelande når fram till rätt avdelning. Klicka i vad ditt ärende gäller, ge Berry din mejladress och ditt meddelande sen är det klart och du kan luta dig tillbaka.
Tips!
Om du inte hittar ett svar från kundservice efter ett par dagar, kika i din skräppost. Det är inte ovanligt att mejl från företag felaktigt sorteras dit.