Fråga

betalning

  • 2 juni 2020
  • 1 svar
  • 66 visningar

Hej

jag köpte nyligen en ny telefon hos er men ni har inte dragit pengar från mitt konto. Är det något speciellt som jag måste göra?

 

ni har endast dragit pengar för abonnemanget och inte för telefonavbetalningen. 
 

mvh Elin 


1 svar

Användarnivå 1

Hejsan @Elin Werner!

Varmt välkommen till forumet:) 

Ursäktar verkligen att du inte fått svar på din fråga tidigare. Telefonen betalas genom vår faktura partner Arvato, så du bör fått en faktura på mejlen av dem. Om du inte har fått det eller har fler frågor gällande själva betalningen utav fakturan, rekommenderar jag dig därför att du kontaktar Arvato personligen. 
Du når dem via faktura.se@arvato.com, alternativt på +46 340-66 44 44.

 

Ha en fortsatt fin dag! 

Svara