Fråga

Bredband

Hej,

har telefonabbonemang hos er, funderar på att även föra över mitt mobila bredband från Tele2 till Hallon, 200 GB. Jag har utmärkt kvalitet nu och undrar om Hallon har samma kvalitet. 

2 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hejsan @HSusanneE

Jag beklagar innerligt den sena återkopplingen. När du använder vårat bredband kommer du ha samma uppkoppling som du har med din mobiltelefon. Så om det fungerar fint för dig i mobilen kommer det även fungera bra med ett mobilt bredband! :blush:

Kvalitiet på trafik är utmärkt! Men där verkar det bästa tar slut!

Som : svar på 1-2 dagar Du ser övan, 3 veckor! Och data som försvinner spårlöst! Utan att får hjälp med att spåra vad som har hänt! Trotts att traffik logg filer ska vara tillgängligt enligt GDPR: gdpr.eu

Vi har hemma: min fru på hennes mobil mest youtube titt, och ibland min data uppkoplpad för att betala räkningar. Ingen TV som kan kopplas och inget annat ! Men förra månaden 117 GB data borta om 4 dagar? sen nu i natt 48 GB data borta BUMS! Vad fan , i flera år har det aldrig hänt!

Sist i april frågad Vi efter Traffik Metadata utskrift som skulle visar alla IP adresser som har varit inne i vårt bredband.Efter 3 VECKOR ingen svar? Nu 5 Veckor , ingen svar? Nu samma igen?

Undrar om det är 3 (Hallon) som lurar och fuskar med data mangder! Och Flåssa sina kunder!

Dags kanske att ARN anmäla att kommer på bättringar eller FLYTT!

Svara