Fråga

Byta mobil

  • 2 februari 2021
  • 6 kommentarer
  • 151 visningar

Byta mobil.

Har ett abonnemang hos er. Tänkte byta mobil till mitt abonnemang men då står det att jag inte har något aktivt abonnemang. Varför?


6 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej @Popsie!

Vad märkligt, såklart ska vi kika på det! 

Är du säker på att abonnemanget står skrivet i ditt personnummer? :blush:

Ja. Rätt personnummer.

Användarnivå 6
Emblem +8

Oki, och har du följt stegen i denna guide? 

Köpa mobil 

Jag vill bytta mobil hur ska jag göra kan du förklara till mig snälla ifrån Iphone 11 till iphone 12 mini

Jag har samma problem som @Popsie, jag har ett aktivt abonnemang för min nuvarande telefon och vill köpa ny mobil till detta men det står att jag inte har något aktivt abonnemang… Kan ni hjälpa mig?

Användarnivå 6
Emblem +8

Hej @Hannis94!

Självklart! Jag har skickat ditt ärende till vår kundservice som kommer återkomma till dig så fort som möjligt. Besvara gärna det automatiska mejl du får inom kort med dina kunduppgifter - så kan du få snabbare hjälp av mina kollegor.

Svara


Static Template