extra kostnader

Jag fick en stor räkning denna månad, står tjänater i specifikationen men vad kan det vara? har intw rikgt någon betalsamtal eller köpt något. Det är nu 2 månader irad med samma problem. 

2 svar

Vi har hemma: min fru på hennes mobil mest youtube titt, och ibland min data uppkoplpad för att betala räkningar. Ingen TV som kan kopplas och inget annat ! Men förra månaden 117 GB data borta om 4 dagar? sen nu i natt 48 GB data borta BUMS! Vad fan , i flera år har det aldrig hänt!

Sist i april frågad Vi efter Traffik Metadata utskrift som skulle visar alla IP adresser som har varit inne i vårt bredband.Efter 3 VECKOR ingen svar? Nu 5 Veckor , ingen svar? Nu samma igen?

Undrar om det är 3 (Hallon) som lurar och fuskar med data mangder! Och Flåssa sina kunder!

Dags kanske att ARN anmäla att kommer på bättringar eller FLYTT!

Jag har haft abomenang 8 gb 149kr/ mån och flera månader på raken fått räkningar som är ibland 318-400kr. Och vi har inga prenumeration och köper inte något med mobilen. Har lagt till spärrar ändå fick jag igen en större summa än själva abonnemang kostnaden. Förklaring???

Man får ju aldrig något svar från kundtjänst. Och chatten är kö 177 Pers stänger man av chatt fältet så börjar kön om igen. Riktiga lurare är hallon. 

Svara

Static Template