Besvarat

internetköp har dragits flera gånger

  • 16 februari 2021
  • 1 svar
  • 44 visningar

Hej, 

när jag skulle fylla på med extra surf förra veckan drogs mitt köp ett antal gånger trots att jag bara genomförde påfyllningen 1 gång, detta syns tydligt på min faktura. hur går jag tillväga för att de andra dragningarna ska annulleras? 

har försökt kontakta kundservice via messenger och chatt men har inte fått svar och kastas hela tiden ut ur chatten. 

 

icon

Bästa svar av AntonS 16 februari 2021, 23:36

Då gör du nog bäst i att kontakta kundtjänsten. De kan säkert hjälpa dig att reda ut problemen.

Det finns en länk längst ner på sidan “Kontakta oss”

 

Visa original

1 svar

Användarnivå 4
Emblem +1

Då gör du nog bäst i att kontakta kundtjänsten. De kan säkert hjälpa dig att reda ut problemen.

Det finns en länk längst ner på sidan “Kontakta oss”

 

Svara


Static Template